ناکامی درکودک‌ربایی یک میلیاردی



اخبار حوادث - ناکامی درکودک‌ربایی یک میلیاردی

ربایندگان کودک پنج ساله‌ای در نیشابور وقتی خود را در برابر تنگناهای پلیسی دیدند گروگان خود را رها کردند.

به گزارش ایران، ساعت 11 صبح 9 مهرماه سال جاری در پی گزارشی مبنی بر کودک‌ربایی در خیابان 22 بهمن غربی بلافاصله مأموران تجسس کلانتری 13 قدس و کارشناسان دایره جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پای در پارکینگ خانه پدر این کودک گذاشتند.

مأموران پس از بررسی‌های تخصصی متوجه شدند «پرهام» پنج ساله در زمان رفتن به مهدکودک از داخل پارکینگ مجتمع ربوده شده و این در حالی است که برابر اظهارات شاهدان یک خودروی پژو سیاه رنگ در همان لحظه با استفاده از ریموت در مجتمع را باز و خارج شده است و همین کافی بود تا مشخص شود آدم‌ربایان ریموت در مجتمع را نیز با خود همراه داشته‌اند.

سرهنگ «حسینی»‌ رئیس پلیس نیشابور گفت: کودک‌رباها پس از 24 ساعت با تلفن همراه پدر پرهام تماس گرفته و درخواست یک میلیارد تومان پول می‌کنند و به دلیل حساسیت موضوع شش تیم اطلاعاتی و عملیاتی به همراه کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی تحقیقات فنی و پلیسی و ردزنی‌های اطلاعای را آغاز و  دو مظنون را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس نیشابور تصریح کرد: ردزنی‌های پلیس آگاهی باعث شد آدم‌رباها عرصه را بر خود تنگ دیده و به ناچار ساعت 8:10 دقیقه صبح روز پنجشنبه پرهام پنج ساله را با یک خودرو صحیح و سالم جلوی در مجتمع رها می‌کنند.


مأموران با توجه به اقدامات امنیتی بلافاصله راننده خودرو را به دام انداختند و تحقیقات فنی و پلیسی از وی آغاز شد و در کمتر از 72 ساعت همدستانش نیز دستگیر شدند.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------