آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

غلام خوش تيپ!



اخبار حوادث - غلام خوش تيپ!

بيچاره شدم، آبرويم رفت! نمي دانم حالا چگونه به روي همسر و فرزندانم نگاه کنم هيچ وقت فکر نمي کردم ماموران پليس فتا سايت هاي غيراخلاقي را رصد مي کنند، حتي لحظه اي هم تصور نمي کردم که پليس بتواند در ميان پيام ها و مطالب غيراخلاقي مرا رديابي کند...

مرد ۳۵ ساله اي که با استناد بند ب ماده ۷۴۳ قانون مجازات اسلامي و به اتهام ترغيب به ارتکاب جرايم منافي عفت دستگير شده، وقتي در شعبه ۸۲۵ دادسراي مشهد مقابل قاضي رضازاده قرار گرفت با اظهار ندامت از عمل خلاف خود گفت: سال ها قبل که مجرد بودم در يکي از روستاهاي اطراف مشهد زندگي مي کردم و در ميان دوستانم به «غلام خوش تيپ» معروف بودم به خاطر همين خيلي از دختران روستا دوست داشتند با من ازدواج کنند اين موضوع موجب شده بود تا با غرور خاصي در کوچه هاي روستا تردد کنم و هميشه جلوي آيينه مي رفتم و سعي مي کردم با پوشيدن لباس هاي خارجي خوش تيپ تر به نظر برسم.

 

هنگامي که دوستانم مرا «غلام خوش تيپ» صدا مي کردند به خودم مي نازيدم آن روزها من در مشهد ادامه تحصيل دادم و ديپلم گرفتم و پس از آن هم عازم خدمت سربازي شدم.

 

وقتي نتوانستم ديگر ادامه تحصيل بدهم به شغل زنبورداري در کوه هاي اطراف روستا مشغول شدم. در يکي از روزها که براي تهيه لوازم زنبورداري به شهر رفته بودم در يک مغازه عکاسي، عکس زيبايي گرفتم تا آن را يادگاري داشته باشم.

همه اطرافيانم با ديدن آن عکس، از تيپ من تعريف مي کردند تا اين که با دختر يکي از بستگانم ازدواج کردم و صاحب ۲ فرزند شدم سال ها از اين موضوع مي گذشت و ديگر هيچ کس از تيپ من تعريف نمي کرد.

 

يک روز که کنار کندوهاي زنبور تنها نشسته بودم به ياد دوران مجردي افتادم که چگونه از نگاه هاي زيرکانه دختران روستا لذت مي بردم آن روز در افکار خودم غوطه ور بودم که ناگهان نقشه اي به ذهنم خطور کرد گوشي تلفن هوشمندم را بيرون آوردم و مدتي به عکسي که در آن مغازه گرفته بودم خيره شدم سپس، آن عکس را در شبکه هاي غيراخلاقي اينترنت قرار دادم و زير آن نوشتم جوان مجردي هستم که دوست دارم با خانمي دوست شوم و پس از آن هم مطالب غيراخلاقي ديگري به آن اضافه کردم تا بدين طريق بتوانم با فردي ارتباط برقرار کنم و ... اما هنوز چند روز از اين ماجرا نگذشته بود که با دستور مقام قضايي ماموران پليس فتا به سراغم آمدند و مرا دستگير کردند حالا نمي دانم چگونه به چشم هاي همسر و فرزندانم نگاه کنم، نمي دانستم سايت هاي غيراخلاقي توسط دستگاه قضايي و پليس کنترل مي شود.

 

مي دانم اشتباه بزرگي را مرتکب شدم و با آبروي خودم بازي کردم اما من فقط مي خواستم خوش تيپي خودم را به رخ ديگران بکشم ولي حالا بايد پشت ميله هاي زندان به عکسم نگاه کنم...

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------