آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل در سراب «رابطه پنهاني»



اخبار,اخبار حوادث , قتل

 

اخبار حوادث - با کشف قطره خون در سيفون فاضلاب فاش شد
قتل در سراب «رابطه پنهاني»

قطره خون داخل سيفون فاضلاب يک منزل مسکوني، در حالي به افشاي جنايتي هولناک در مشهد انجاميد که پس از ۶ ساعت جست وجوي کارآگاهان در بيابان هاي روستاي گونجوک جسد مقتول نيز کشف شد.

به گزارش خراسان، ساعت ۳ بامداد چهاردهم مهر اهالي ساکن در بولوار شهيد هنرور با پليس ۱۱۰ تماس گرفتند و از فريادهاي استمداد گونه مردي اطلاع دادند اما وقتي ماموران انتظامي به واحد آپارتماني مورد اشاره همسايگان مراجعه کردند زني از پشت آيفون عنوان کرد مشکلي خانوادگي داشتيم که برطرف شد.

 

در حالي که ماموران هنوز به ماجرا مشکوک بودند مرد جواني نيز از پشت آيفون اظهارات آن زن را تاييد کرد. گزارش خراسان حاکي است: ۲ روز بعد زن ميانسالي با مراجعه به پليس آگاهي اعلام کرد: فرزندش از ۲ روز قبل گم شده و اثري از او نيست اين در حالي است که همسر او نيز به مکان نامعلومي رفته است.

 

در پي اعلام اين گزارش، کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي با صدور دستور قضايي واحد آپارتماني را مورد بازرسي قرار دادند.

 

پرده هاي شسته شده ظن کارآگاهان را برانگيخت و آنان به وقوع جنايت مشکوک شدند بنابراين کارآگاهان با راهنمايي قاضي سيدجواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) به بررسي هاي دقيق تر در اين منزل پرداختند که ناگهان قطره خوني داخل سيفون فاضلاب توجه کارآگاهان را جلب کرد و احتمال وقوع قتل قوت گرفت. سپس کارآگاهان به رديابي همسر جوان گم شده پرداختند و او را در تهران شناسايي کردند.

 

اين درحالي بود که بررسي هاي غيرمحسوس نشان مي داد که زن جوان با مرد ديگري به نام «الف» رابطه پنهاني دارد. بنابراين روز شنبه گذشته گروهي از کارآگاهان با کسب دستوراتي از قاضي ويژه قتل عمد عازم تهران شدند و زن و مرد جوان را دستگير کردند.زن ۲۲ساله اعتراف کرد که همسرش را با همدستي «الف» به قتل رسانده اند و جسد او را در ۷۵ کيلومتري مشهد و در بيابان هاي اطراف روستاي گونجوک رها کرده اند.

 

هنوز متهمان در تهران تحت بازجويي قرار داشتند که قاضي حسيني به همراه گروهي از کارآگاهان پليس آگاهي به سرپرستي سرگرد محمدي (رئيس دايره قتل) و تعدادي از ماموران پاسگاه انتظامي اسلام قلعه به سرپرستي سروان عليزاده به جست وجو در بيابان هاي اطراف روستا پرداختند تا اين که پس از ۶ ساعت تلاش، جسد مرد ۲۹ ساله را که داخل يک روپوش برزنتي قرار داشت کشف کردند.

 

جسد اين مرد که با وارد آمدن حدود ۲۰ ضربه چاقو به قتل رسيده بود به پزشکي قانوني انتقال يافت و متهمان نيز در تهران به ارتکاب قتل و داشتن رابطه پنهاني اعتراف کردند. شايان ذکر است روز گذشته ۲ متهم اين پرونده جنايي با هواپيما به مشهد منتقل شدند و با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفتند تا بررسي هاي بيشتري درباره اين جنايت هولناک انجام شود.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------