کمین اشرار مسلح بر سر راه ماموران انتظامی



اخبار,اخبار حوادث ,اشرار

 

اخبار حوادث - سردار رحیمی :
کمین اشرار مسلح بر سر راه ماموران انتظامی/ ماموران جان سالم به در بردند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 3 شرور مسلح که با کمین بر سرراه ماموران انتظامی منطقه سرباز باعث مجروح شدن ماموران شدند، در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر دستگیری سه تن از اشرار که در کمین ماموران نیروی انتظامی نشسته بودند، بیان داشت: 3 ساعت پیش در منطقه سرباز سیستان و یلوچستان 3 تن از ماموران نیروی انتظامی در محاصره سه شرور مسلح قرار گرفته و دچار جراحت شدند که خوشبختانه حال همگی آنان خوب است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال این واقعه گروههای مردمی، ماموران انتظامی را برای رسیدن به اشرار و دستگیری آنان یاری کردند و سرانجام پلیس توانست اشرار را شناسایی و ردیابی کند.
 
وی افزود: ماموران انتظامی در یک اقدام ضربتی و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند با تیراندازی و زخمی کردن اشرار هر 3 متهم خطرناک را دستگیر کنند.
 
به گفته این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ، افراد مجروح جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند و از آنان دو قبضه سلاح و یک خودرو کشف و ضبط شد.

گفتنی است، شهرستان سرباز یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان ایران است. مرکز این شهرستان، شهر راسک است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۶۴٫۶۹۵ نفر بوده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------