قتل زن به خاطر یک برنامه مستند BBC



اخبار حوادث - قتل زن به خاطر یک برنامه مستند BBC

اختلاف نظرهای تاجر انگلیسی با همسرش برای حضور در یکی از برنامه‌های «بی‌بی‌سی» با قتل زن خاتمه یافت.

در این پرونده «جان بوتلر» 62 ساله متهم است همسرش «پائولین» 61 ساله را به اتهام ارتباط با یک مرد در یورکشایر به قتل رسانده است.

 

به گفته فرزندان این زوج اختلاف این خانواده از دو سال پیش و پس از حضور عوامل یک برنامه مستند BBC در خانه آنها آغاز شد.

 

«جان بوتلر» تاجری موفق بود و از سالها قبل با روش خانوادگی دفتر کارش را میچرخاند. اما پس از سالها وقتی عوامل این برنامه از او برای حضور در تلویزیون دعوت کردند، به خانواده بوتلر اعلام شد که باید تغییراتی در دفتر کار این مرد ایجاد شود.این تغییرات جرقه اختلاف را بین خانواده بوتلر و پدر خانواده زد. «جان بوتلر» حاضر نبود روش کار و فضای کارش را عوض کند و همین دلیل پوچ سبب شد با همسرش اختلافنظر پیدا کند.

 

اختلاف آنها پس از مدتی به جایی رسید که زن خانه همسرش را ترک کرد و خواستار نیمی از خانه به عنوان حق و حقوقش شد. «جان بوتلر» که حتی نمیخواست بپذیرد که همسرش به خاطر سرسختیهای او، خانه را ترک کند به او اتهام خیانت زد و در نقشهای هولناک زن بختبرگشته را در حملهای غافلگیرانه با ضربات چاقو به قتل رساند.

 

این مرد که در جنونی هولناک دست به این جنایت زده بود ساعاتی بعد وقتی خود را در محاصره پلیس دید شروع به گریه کرد و هرگونه دخالتی را در این جنایت رد کرد.پلیس با استفاده از شواهد و مدارک، مرد را به زندان انداخت و دادگاه رسیدگی به پرونده او پس از تکمیل تحقیقات انجام میشود.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------