هلاکت 2 سرکرده یک باند بزرگ شرارت در «کوار»



اخبار حوادث - فرمانده انتظامی فارس:
هلاکت 2 سرکرده یک باند بزرگ شرارت در «کوار»

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از هلاکت دو سرکرده باند شرارت در شهرستان «کوار» خبر داد.

 سردار احمدعلی گودرزی گفت: نیمه ‌شب یکشنبه در منطقه کوار پلیس با اشرار درگیر شد که این افراد شرور از سال 85 چند مورد قتل، آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه و موارد مشابه را در سابقه خود مرتکب شده بودند.


وی با بیان اینکه این افراد شرور در کل شش مورد ارتکاب قتل در پرونده خود داشتند، افزود: اعضای این باند در 15 شهریور ماه سال 90 یک زندانی را فراری داده و دو مأمور زندان را نیز مجروح کرده بودند.فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: این دو نفر از سال 85 سابقه شرارت در این منطقه را داشتند.


به گفته وی، اعضای این باند شرارت پانزدهم اسفندماه سال گذشته یک سرباز وظیفه را نیز به شهادت رسانده و سپس متواری شده بودند. اعضای این باند شرارت همچنین به انواع سلاح گرم و سرد مسلح بوده و در این مدت در کوه‌های استان استقرار یافته و از دوربین‌های پیشرفته برای کنترل استفاده می‌کردند.


وی با اشاره به اینکه سرکرده‌های این باند تهدید جدی برای مردم منطقه بودند، افزود: مقامات انتظامی، سیاسی و قضایی در این سال‌ها دستگیری این دو شرور را در دستور کار خود داشتند. اعضای این باند یک مورد گروگانگیری در شیراز مرتکب شده بودند.فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پلیس آگاهی در یک عملیات و درگیری مسلحانه این افراد شرور را به هلاکت رساند و سایر اعضای باند نیز به سزای اعمال خویش خواهند رسید.
اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------