شناسایی قاتل در زندان



اخبار حوادث - شناسایی قاتل در زندان

مرد معتاد که حین مصرف مواد با دوستش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، وقتی شناسایی شد که به جرم حمل‌مواد در زندان به‌سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ما، ماموران پلیس یک‌سال قبل متوجه شدند مردی معتاد به نام شهرام کشته ‌شده ‌است. وقتی پلیس برای تحقیق به محل رفت متوجه شد ضارب جوانی به نام کیوان و از دوستان قدیمی مقتول است.

 

بنابراین تحقیقات برای بازداشت کیوان آغاز و خانه این مرد شناسایی شد اما پلیس موفق نشد او را بازداشت کند زیرا این مرد خانه را ترک کرده‌ بود و کسی هم نمی‌دانست به کجا رفته ‌است. ماموران یک‌سال بعد متوجه شدند کیوان به جرم حمل مواد در زندان به‌سر می‌برد و این‌بار او برای بازجویی در مورد قتل به دادسرای جنایی تهران احضار شد.

 

کیوان مدعی شد قصد نداشته دوستش را بکشد. او گفت: روز حادثه من و شهرام با هم دعوا کردیم و من با دسته‌بیل ضربه‌ای به سر شهرام زدم. بعد از دعوا با هم آشتی کردیم.

 

او سالم بود داشتیم با هم به سمت خانه شهرام می‌رفتیم تا مواد مصرف کنیم نمی‌دانم چه شد که یکدفعه شهرام به زمین افتاد هرچه صدایش کردم جواب نداد و من از ترس فرار کردم.

 

قصدی برای کشتن او نداشتم و به‌خاطر اتفاقی که افتاده ناراحت هستم اما قصد کشتن نداشتم. با پایان بازجویی‌ها، کیوان این‌بار به اتهام قتل بازداشت شد و تحقیقات در این‌خصوص ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------