سناريوي مرگبار پنج پسر شرور براي پيرزن همسايه



اخبار حوادث - سناريوي مرگبار پنج پسر شرور براي پيرزن همسايه

پنج پسر جوان تصور مي‌كردند با سرقت از خانه همسايه به راحتي پولدار مي‌شوند اما پايان سناريوي آنها چيزي جز قصاص و زندان نبود.

در اين پرونده پنج پسر جوان متهم هستند بيست و ششم شهريور سال 91 هنگام سرقت از خانه‌يي در منطقه مهرآباد جنوبي، پيرزن تنهايي را به قتل رسانده‌اند.

 

فروردين امسال جلسه محاكمه متهمان در شعبه 113 دادگاه كيفري و به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور چهار قاضي مستشار برگزار شد. در ابتداي اين جلسه نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست گفت: براساس محتويات پرونده حسين بيست و‌هشت ساله متهم به مباشرت در قتل معصومه و مباشرت در سرقت مقرون به آزار، مهدي متهم به معاونت در قتل عمد ازطريق گرفتن دست و پاي مقتول و مشاركت در سرقت مقرون به آزار، شهرام و مهران متهم به معاونت در سرقت مقرون به‌آزار و ميثم متهم به تحصيل عابر بانك سرقتي هستند.

 

رييس دادگاه با تفهيم اتهام به حسين، از او خواست از خود دفاع كند. پسر جوان با قبول اتهاماتش گفت: زماني كه وارد خانه شديم تصور مي‌كرديم كسي در آنجا نيست، اما در يكي از اتاق‌ها با مقتول روبه‌رو شديم. مهدي دست و پاي معصومه را گرفت و من براي اينكه سر و صدا نكند به دهانش چسب زدم.

 

بعد از سرقت پول، انگشتر، گردنبند و كارت عابر بانك مقتول، چسب را از دهانش باز و از محل فرار كرديم. پس از دفاعيات متهمان، قضات دادگاه براي صدور حكم وارد شور شده و متهم رديف اول را به قصاص و متهمان ديگر را به زندان محكوم كردند. حكم مجازات هم در ديوان عالي كشور تاييد شد.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------