اعتراف مرد سارق به زورگيري به بهانه فشار زندگي و بيكاري



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - اعتراف مرد سارق به زورگيري به بهانه فشار زندگي و بيكاري

سارق زورگير كه بيش از 30 زورگيري در غرب تهران انجام داده بود در جريان آخرين زورگيري‌اش توسط ماموران شناسايي و دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده اواخر مرداد امسال با تماس مرد جواني با ماموران پليس 110 در غرب تهران آغاز شد. مرد جوان در تماس با ماموران از تصادف مرد موتورسوار با خودرواش خبر داد. با حضور ماموران در محل مشخص شد مرد 45ساله پالس سوار در خيابان ورود ممنوع با خودروي پژو 206 تصادف كرده ودقايقي بعد اهالي محل او را به عنوان زورگير دستگير كرده‌اند.

 

متهم كه علي نام داشت در اداره آگاهي اتهام زورگيري را رد كرد اما دختر جوان به عنوان شاكي مدعي شد ساعت 17 هنگامي كه در حال بازگشت از محل كار بودم مرد موتورسوار از پشت به من نزديك شد وقصد سرقت كيفم را داشت كه وقتي مقاومت كردم چند متري مرا روي زمين كشيد و با سرقت آن از محل متواري شد اما اهالي محل كه اين صحنه را ديدند به تعقيب اين زورگير رفتند تا اينكه پس از تصادف موتور با خودروي 206 اين مرد دستگير شد.

پس از اظهارات اين دختر مرد زورگير كه چاره‌يي جز اعتراف نداشت به سرقت كيف دختر جوان اعتراف كرد.

در ادامه با توجه به افزايش پرونده‌هاي زورگيري در غرب تهران و بررسي مناطق وقوع زورگيري احتمال اينكه اين زورگيري‌ها توسط مرد 45 ساله رخ داده باشد وجود داشت. با حضور شاكيان اين پرونده در اداره آگاهي و دادسراي امور جنايي ويژه سرقت، مالباختگان موتورسوار 45 ساله را به عنوان زورگير شناسايي كردند. پسر جواني در شكايتش به بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي ويژه سرقت گفت: ساعت 20 روز هفتم مردادماه در ميدان پونك منتظر تاكسي بودم كه مرد موتورسواري كنارم توقف كردو با تهديد چاقو 500 هزار تومان پول نقد و گوشي تلفن همراهم را سرقت كرد.

 

مرد جوان ديگري نيز كه پزشك بود در شكايتش گفت: براي يك سمينار علمي از شهر سراوان در سيستان و بلوچستان به تهران آمده بودم. خودروام را در غرب تهران پارك كردم تا نهار بخورم ولي وقتي بازگشتم متوجه سرقت لپ تاپ و مقداري وجه نقد از داخل خودروام شدم. تمام تحقيقات و پايان نامه‌ام در لپ تاپ بود. هنگامي كه از مغازه‌داران محل سوال كردم آنها گفتند مرد موتورسواري به خودروام نزديك شد و دقايقي بعد با برداشتن چيزي از محل فرار كرد.

 

در ادامه دختر 14 ساله‌يي نيز از مرد زورگير شكايت كرد و گفت: در كنار اتوبان اشرفي اصفهاني منتظر تاكسي بودم كه مرد موتورسواري به من نزديك شد و با تهديد چاقو گوشي تلفن همراه و 200 هزار تومان پولم را سرقت كرد.

با افزايش تعداد شاكيان پرونده به 30 نفر، مرد زورگير درجلسه بازپرسي به قاضي پرونده گفت: ساكن كرج هستم و هر روز با موتور مشكي‌رنگم به غرب تهران مي‌آمدم و پس از چند زورگيري يا سرقت به كرج برمي‌گشتم. چند وقتي است بيكار هستم و فشار زندگي باعث شد به فكر زورگيري بيفتم. يك قمه و چاقو نيز همراه خودم داشتم تا در صورت مقاومت طعمه‌هايم از آنها استفاده كنم.

با اعترافات مرد زورگير بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 34 متهم را به اتهام زورگيري به عنف روانه زندان كرد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------