بخشش قاتل مرد كارخانه‌دار در يك قدمي اعدام



اخبار حوادث - بخشش قاتل مرد كارخانه‌دار در يك قدمي اعدام

خواهران مرد كارخانه‌دار به حرمت ماه محرم از قصاص قاتل برادرشان گذشتند و به پسر جوان زندگي دوباره دادند.

چهاردهم اسفند ماه سال 88 زن ميانسالي در تماس با ماموران پليس از مفقود شدن برادرش خبر داد. اين زن در شكايتش به ماموران گفت: چند ساعتي است كه از برادرمان كه كارخانه‌دار است خبر نداريم. با اعلام اين موضوع ماموران متوجه شدند ساعتي قبل همسايه‌هاي اين مرد نيز در تماس با پليس خبر از صداي شليك در خانه مرد كارخانه‌دار داده‌اند. با حضور پليس در خانه حميد ماموران هيچ ردي از مرد كارخانه‌دار و خودرويش به دست نياوردند امامتوجه لكه‌هاي خون در پاركينگ خانه اين مرد شدند.

در حالي كه لكه‌هاي خون خبر از وقوع جنايتي هولناك براي مرد پولدار مي‌داد ماموران در تحقيقات خود به يكي از كارگران كارخانه اين مرد كه ارتباط بيشتري با او داشت مظنون شدند. با دستگيري اين مرد به نام احمد او منكر هرگونه اطلاع از مرد كارخانه‌دار شد اما سرانجام مجبور به اعتراف شد و گفت به همراه دوستش حسن مرد كارخانه‌دار را به قتل رسانده است.

با دستگيري حسن متهمان در شعبه 113 دادگاه كيفري محاكمه شدند. در جلسه محاكمه حسن قتل را پذيرفت و گفت: خاله احمد مقداري پول از مرد كارخانه‌دار قرض گرفته بود كه حميد مي‌خواست پولش را پس بگيرد. روز حادثه براي صحبت با مقتول به خانه‌اش رفتيم و من نيز اسلحه‌ام را بردم.

وقتي به در خانه‌اش رسيديم به بهانه اينكه شيشه خودرويش شكسته او را به پاركينگ خانه كشيديم و او را با شليك گلوله به قتل رسانديم. در ادامه خانواده مقتول با رد ادعاهاي متهمان مدعي شدند احمد از وضع مالي خوب مرد كارخانه‌دار اطلاع داشت و به بهانه سرقت جواهرات و پول نقد او را به قتل رسانده است.

با برگزاري جلسه دادگاه قضات حكم قصاص متهم اصلي را صادر كردند كه از سوي قضات ديوانعالي كشور تاييد شد.

در حالي كه پسر 27 ساله در يك قدمي اعدام قرار داشت اولياي دم مرد كارخانه‌دار پس از برگزاري جلسات صلح و سازش از قصاص قاتل برادرشان به احترام ماه محرم گذشت كردند و به پسر جوان زندگي دوباره بخشيدند.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------