عامل تبلیغ همجنس‌گرایی دستگیر شد/ انتشار تصاویر از رابطه نامشروع برای احاطه شدن از سوی شیطان



اخبار حوادث - عامل تبلیغ همجنس‌گرایی دستگیر شد/ انتشار تصاویر از رابطه نامشروع برای احاطه شدن از سوی شیطان

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از دستگیری کاربر متخلف اینترنتی که با راه اندازی پروفایلی در یک شبکه اجتماعی به ترویج مسائل غیراخلاقی دست می زد پس از دستگیری گفت: شیطان مرا ترغیب به چنین کارهایی می کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد قاسملو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی، کارشناسان این پلیس یک مورد پروفایل را در یکی از شبکه های اجتماعی که اقدام به انتشار مطالب و عکس های مستهجن و تبلیغ همجنس گرایی می‌کرد شناسایی کرده و دستگیری فرد یا افراد متخلف در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود: با بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی و تماس های اینترنتی، رد پایی از هویت واقعی کاربر متخلف استخراج و با هماهنگی مقام قضایی، متهم به طور کامل شناسایی و دستگیر شده و به این پلیس انتقال یافت.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات فنی، متهم به اتهام وارده اعتراف  کرده و اعلام داشت عکس ها و مطالب منتشره در خصوص همجنس گرایی را از طریق فیلترشکن و سایر سایت‌ها گردآوری و تعدادی از عکس ها را نیز در رابطه غیراخلاقی که با دوستم در منزل آنها داشتم گرفته و در پروفایل خود انتشار دادم و در ادامه متهم علت و انگیزه خود را در کسب لذایذ جنسی و احاطه شیطان به وی جهت رسیدن به لذایذ جنسی از طریق غیرشرعی اعلام داشت.
 
قاسملو در ادامه بیان کرد: متهم ردیف دوم نیز شناسایی و به این پلیس دعوت شد که ضمن تائید گفته های متهم اول اعلام داشت در دام شیطان گیر افتاده و فریب تبلیفات سایت های همجنس گرایی را خورده و به این عمل غیراخلاقی تن داده است.
 
این مقام انتظامی افزود: سیستم های رایانه ای متهمان به جهت تکمیل مستندات فنی محکمه پسند جمع آوری و بررسی های فنی استخراج و پرونده تکمیلی به عرض مقام قضایی رسید و برای متهمان قرار بازداشت صادر و پرونده جهت سیر مراحل بعدی تحویل دادسرا شد.
 
وی گفت: شرع مقدس اسلام و سایر ادیان الهی، چهارچوبی برای انسانها جهت بهره مندی از لذایذ جنسی در نظر گرفته اند؛ اسلام به مقوله ازدواج تاکید کرده و آن را عامل رستگاری و دوری از گناه جوامع بشری نام برده است.
 
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: کامجویی ها و روابط غیر اخلاقی جنسی ضمن اینکه موجبات شیوع بیماری های جنسی و آبروریزی افراد شده و راه برگشت خود را به جامعه می بندند؛ لذا باید از سایت های غیراخلاقی و همجنس گرایی پرهیز کرده و خود را در دام شیاطین انسان نما گرفتار نسازیم.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------