دعوای مرگبار عمو و برادرزاده/ عمو منکر جنایت شد



اخبار حوادث - دعوای مرگبار عمو و برادرزاده/ عمو منکر جنایت شد

پرونده عموی قاتل، پس از گذشت 4 سال، برای بار سوم در دادگاه کیفری استان تهران بررسی شد. این مرد که به اتهام قتل برادر زاده اش دستگیر شده است، همچنان منکر جنایت است و برادر مقتول را عامل اصلی این جنایت می داند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 23 اسفند سال 89 ماموران کلانتری ستارخان در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. در تجسس های پلیسی مشخص شد که مقتول به نام بیژن 25 ساله با ضربه چوب به سرش به قتل رسیده است. پدر و مادر مقتول در تحقیقات عموی مقتول را عامل اصلی این جنایت اعلام کردند و به ماموران گفتند: چون پسر ما با عمویش اختلاف داشت، او را تنها مظنون این پرونده می دانیم.

بنابراین با اظهارات خانواده مقتول عزت الله 61 ساله دستگیر شد ولی قتل را انکار کرد. با این وجود پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. چندی پیش جلسه محاکمه این مرد برگزار شد و وی همچنان قتل را انکار کرد. به همین دلیل قضات دادگاه کیفری حکم برائت این مرد را صادر کردند. ولی با اعتراض اولیای دم این حکم در دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده بار دیگر برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری فرستاده شد.

متهم در این شعبه نیز محاکمه شد و قضات در پایان جلسه محاکمه، وی را به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کردند. این حکم بار دیگر در دیوان عالی کشور نقض شد.

بنابراین صبح امروز این مرد برای بار سوم در شعبه 74 دادگاه کیفری محاکمه شد. در این جلسه که به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد، پدر و مادر بیژن بار دیگر تقاضای قصاص کردند. آنها به قضات گفتند: ما به همراه عزت الله و خانواده اش با هم زندگی می کردیم. بیژن خیلی وقت بود که با عمویش اختلاف داشت و با هم درگیر بودند. روز حادثه ما صدایی شنیدیم و وقتی بیرون رفتیم با جسد پسرمان روبرو شدیم. این درحالی بود که عزت الله یک چوب به دستش داشت. برای همین مطمئن هستیم که قاتل پسرمان عزت الله است و تقاضای قصاص داریم.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در حالی که همچنان منکر قتل شد، گفت: آن روز من و بیژن با هم دعوایمان شد. درست است که من در دستم چوب داشتم ولی کسی را نکشتم. آن روز برادر بیژن با چوب به من حمله کرد و در حالی که می خواست به من ضربه بزند، من فرار کردم و این چوب به سر بیژن خورد. درواقع قاتل اصلی برادر بیژن است نه من.

در پایان این جلسه نیز قضات دادگاه کیفری وارد شور شدند و قرار است حکم نهایی در خصوص این پرونده به زودی صادر شود.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------