قتل هولناک دوست با گلوله و چاقو



اخبار حوادث - گردش دوستانه پایان خونینی داشت
قتل هولناک دوست با گلوله و چاقو

سه دوست در حالیکه برای تفریح به دماوند رفته بودند، در راه به جان هم افتادند و در نهایت یکی از آنها به قتل رسید.

چندی پیش ماموران کلانتری دماوند در جریان وقوع یک فقره قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این خصوص پرداختند.

با حضور ماموران در محل آنها با جسد بی جان یک پسر جوان روبرو شدند که با شلیک گلوله و ضربات چاقو به قتل رسیده بود بنابراین تجسس های پلیسی در این خصوص آغاز شد و ماموران تلاش خود را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند.

در ادامه تحقیقات پس از مشخص شدن هویت مقتول، ماموران متوجه شدند که این جوان روز حادثه به همراه دو نفر از دوستانش برای گردش به اطراف دماوند رفته اند.

همچنین خودروی مقتول نیز به سرقت رفته بود بنابراین دو مظنون این پرونده دستگیر شدند و به قتل دوستشان اعتراف کردند.

عامل اصلی این جنایت در تحقیقات به ماموران گفت: با مقتول دوست بودیم، ولی من کمی هم با او اختلاف داشتم. روز حادثه در حالیکه مشروب خورده و مست بودیم و از طرفی مواد هم مصرف کرده بودیم و اصلا حالت طبیعی نداشتیم. داشتیم به ویلای یکی از دوستانمان در دماوند می رفتیم. ما سه نفری راهی آنجا شدیم. وقتی به باغ های اطراف دماوند رسیدیم، من و مقتول دوباره بر سر اختلافی که داشتیم درگیر شدیم. دعوای ما بالا گرفت برای همین با یک کلت ساچمه ای چند ضربه به او زدم و با چاقو هم او را زدم. بعد از آن دوستم هم با چاقو به او ضربه زد و پس از برداشتن خودروی مقتول به تهران آمدیم.

پس از اعترفات متهم اصلی، دومین متهم نیز به ماموران گفت که با تهدید عامل اصلی جنایت با چاقو چند ضربه به مقتول زده است.

وکیل متهم ردیف دوم این پرونده در این خصوص گفت: متهم ردیف دوم این پرونده در جلسه بازپرسی در شعبه اول بازپرسی دادسرای دماوند منکر اتهامات خود شد و گفت من به کسی ضربه ای نزدم. آن شب خیلی مست بودم و اصلا حالت طبیعی نداشتم ولی می دانم که کسی را نکشتم. من می خواستم آنها را از هم جدا کنم. وقتی به خودم آمدم مقتول مرده بود ولی من ضربه ای نزدم و تمام اعترافاتم در پلیس آگاهی را انکار می کنم.

عبدالصمد خرمشاهی افزود: در حال حاضر در حال پیگیری این پرونده هستم و با توجه به اینکه موکلم اعترافات خود را انکار کرده است تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------