انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه‌ها



اخبار حوادث - انهدام باند بزرگ سرقت از کارگاه‌ها

پس از يک ماه کار انتظامي، اعضاي باند بزرگ سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها شناسايي و در پنج عمليات همزمان در اصفهان با هماهنگي قضايي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ ستار خسروي  رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در گفتگو با پايگاه خبري پليس با اعلام خبر شناسايي و انهدام باند سرقت از کارگاه ها و کارخانه ها در شهر اصفهان اظهار داشت:اعضاي اين باند که اکثراً سابقه دار و داراي جرائم مختلف به ويژه سرقت هستند هشت نفرند که در يک ماه اخير با ورود به عنف به کارگاه ها و کارخانه ها در محور شهرک صنعتي محمود آباد،شهرک صنعتي دولت آباد و محدوده  مرغ  در جنوب اصفهان به زور و با درگيري با نگهبانان آنها اقدام به سرقت اموال کارگاه و کارخانه ها مي کردند.

وي تصريح کرد: تحقيقات در حال انجام است که تاکنون اين متهمين خطرناک و حرفه اي به 20 فقره سرقت‌هاي مختلف از کارگاه ها اقرار کرده‌اند و اموال مسروقه بسياري از مخفيگاه آنها بدست آمده است.

سرهنگ خسروي با بيان اينکه تعدادي از مالباختگان شناسايي و پرونده آنان تکميل شده است، گفت: شهرونداني که در شهرک‌هاي مذکور سرقت‌هايي از آنها صورت گرفته مي توانند جهت شناسايي متهمان و اموالشان به پليس آگاهي استان اصفهان واقع در خيابان قائميه مراجعه نمايند.

اين مقام انتظامي افزود: پليس با اقتدار با مجرمان و کساني که سعي مي کنند حريم امن جامعه را مورد تعدي قرار بدهند به شدت برخورد خواهد کرد و در اين هدف کاملا مصمم است و به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به گروه‌هاي تبهکار نخواهد داد.

سرهنگ خسروي در پايان به کارخانه داران توصيه کرد:1- کارگاه هايي که اموال با ارزشي در آنها نگهداري مي شودبايد از تمام تجهيزات ايمني براي حفاظت از کارگاه استفاده کنند،متاسفانه شاهد هستيم که بعضي از کارخانه ها و کارگاه ها بدون تجهيزات و نگهبان رها مي شوند که اين مي تواند باعث تحريک ظرفيت جنايي مجرمين براي سرقت شود.2- مالکين کارگاه هاي محترم به نگهبان ها آموزش بدهند که از باز کردن درب کارخانه به‌روي افراد ناشناس در شب ها خودداري کنند و از نگهبانان مورد اعتماد استفاده کنند.3- مجتمع هاي کارگاهي بايد از نگهبان محله و ظرفيت بسيار خوبي که در اين زمينه وجود دارد استفاده کنند.4- راه‌هاي بلا استفاده منتهي به شهرک صنعتي بسته شود و چند راه مشخص براي ورود به شهر ک هاي صنعتي انتخاب شود. 

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------