مردی که دو سال تمام دروغی خود را به کما می‌زد!



اخبار حوادث - مردی که دو سال تمام دروغی خود را به کما می‌زد!

یک مرد ۴۷ ساله اعتراف کرده است که دو سال تمام برای فرار از حضور در دادگاه، نقش بازی کرده و چندین بار خود را به حالت کما زده است. پزشکان زمانی متوجه دروغی بودن کمای وی شده‌اند، که او ناگهان شروع به غذا خوردن کرده است.

به گزارش دویچه وله، آلن نایت، اهل کشور ولز، سه سال تمام با کلاه گذاشتن بر سر همسایگانش توانسته بود ۶۵ هزار دلار به جیب بزند. زمانی که پلیس پی به این موضوع می‌برد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، این مرد ۴۷ ساله به فکر حقه‌ای تازه می‌افتد و وانمود می‌کند که فلج شده است.

او این‌گونه وانمود می‌کند که در پی یک حادثه، ستون فقراتش به واسطه برخورد با در پارکینگ آسیب دیده و از گردن به پایین فلج شده است.

نقشه وی سپس با همدستی همسرش همراه می‌شود که در تمام مدت او را روی صندلی چرخ‌دار به داخل سالن دادگاه هل می‌داده است.

به نوشته روزنامه گاردین، آلن نایت برای اینکه مجبور به نشستن در جایگاه متهم نشود، ادعا می‌کند که به دلیل معلولیتش گاهی اوقات به کما می‌رود. او هر بار که تاریخ محاکمه فرا می‌رسیده، خود را به حالت کما زده و به این ترتیب از حضور در دادگاه خودداری می‌کرده است.

این وضعیت دو سال تمام ادامه داشته و در این مدت شک کسی برانگیخته نمی‌شود. آلن نایت برای هر چه طبیعی‌تر جلوه دادن دروغ خود، چندین بار نیز به بیمارستان مراجعه کرده و کار را تا بدان‌جا پیش‌می‌راند که حتی یک کپسول اکسیژن نیز به خودش وصل کرده و وانمود می‌کند که تنفس‌اش با مشکل روبرو است.

پزشکان تازه زمانی متوجه دروغین بودن حرکات و نمایش‌های آلن نایت می‌شوند، که او به یکباره شروع به غذا خوردن، شستن دست و صورت و نوشتن می‌کند.

افزون بر آن پلیس نیز یکبار مچ آلن نایت را در حالی‌که همراه با خانواده‌اش بدون صندلی چرخ‌دار مشغول گشتن در یک مرکز خرید بود، می‌گیرد.

قرار است ماه آینده دادگاه با توجه به نقش بازی کردن آلن نایت و هزینه‌های مالی زیادی که این کار به پلیس و دادگاه وارد کرده، حکم نهایی را درباره او صادر کند.
اخبار حوادث - فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------