دستگیری یک تهدید کننده به اسیدپاشی در تهران



اخبار حوادث - دستگیری یک تهدید کننده به اسیدپاشی در تهران

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی ادامه داد: وی در بازجویی‌های انجام شده انگیزه وعلت اصلی کار خود را تاثیر گرفتن از شبکه‌های ماهواره‌ای اعلام کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری یک تهدید کننده به اسیدپاشی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی که آموزشگاه‌هایی را در غرب تهران تهدید به اسیدپاشی کرده بود خبرداد و گفت: این فرد با استفاده از تلفن‌های عمومی با آموزشگاه‌ها تماس گرفته و آنان را تهدید به اسیدپاشی می‌کرد که با تلاش ماموران پلیس پایتخت در حین برقراری تماس تلفنی دستگیر شد.

وی در توضیح بیشتر این پرونده اظهارکرد: پس از مطرح شدن ماجرای اسیدپاشی و شایعات متعدد در این خصوص طی 48 ساعت گذشته مسئولان و مدیران چند آموزشگاه در غرب تهران با پلیس تماس گرفته و اعلام کردند که از سوی فردی ناشناس به صورت تلفنی مورد تهدید اسیدپاشی قرار گرفته‌اند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به پیگیری‌های ویژه برای رسیدگی به این موضوع افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی این فرد را شب گذشته هنگامی که مشغول مخابره پیام تهدیدآمیز از باجه تلفن بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی ادامه داد: وی در بازجویی‌های انجام شده انگیزه وعلت اصلی کار خود را تاثیر گرفتن از شبکه‌های ماهواره‌ای اعلام کرد.

رئیس پلیس پایتخت همچنین از دستگیری تعداد دیگری از مزاحمین تلفنی که در تماس با 110 اقدام به اعلام موارد اسیدپاشی قلابی کرده بودند خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد بازداشت شده و تحقیقات در این خصصو همچنان ادامه دارد.

ساجدی نیا با تاکید بر اینکه تحقیقات و بازجویی از دستگیر شدگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که امنیت و احساس امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند طبق قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد از این رو افرادی که با ایجاد شایعه پراکنی در جامعه و نیز اقدامات بی‌جا پیرامون اسیدپاشی قصد آزار و اذیت شهروندان دارند، باید بدانند که پلیس با آنان برخورد خواهد کرد.
اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------