آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قتل فجیع خواهر با 33 ضربه چاقو



اخبار حوادث - قتل فجیع خواهر با 33 ضربه چاقو

پسر کوچولو در خواب ناز بود. ناگهان سر و صدایی خشن فضای خانه را پر کرد. هراسان و وحشت زده از خواب پرید، بلند شد، باورش نمی‌شد چه می‌بیند. دایی‌اش با مادر او درگیر شده بود.

به گزارش آرمان، پسرک با ترس و لرز در گوشه‌ای پنهان شده بود و صحنه دعوا را نظاره می‌کرد. دقایقی بعد دایی، پیکر غرق به خون مادرش را روی زمین‌‌ رها کرد و از صحنه گریخت. پسرک با دیدن خون جیغ می‌زد و درخواست کمک داشت.

پیکر زن ۲۴ ساله بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت، اما تلاش پزشکان موثر نبود و مرگ زن جوان که آثار اصابت ۳۳ ضربه با جسمی تیز روی بدنش نمایان بود تایید شد، پسر کوچولو با شنیدن این خبر رخت عزا به تن کرد.

 او هیچ وقت نخواهد توانست صحنه جان دادن مادر خود را از صفحه خاطرات تلخ و وحشتناک دوران کودکی‌اش پاک کند. مادر او قربانی اختلافات خانوادگی شد، متاسفانه لج و لج بازی‌های این زن جوان با شوهرش اختلافات و بگومگوهای زیادی را به وجود آورده بود، آنها یک بار تا طلاق هم پیش رفته بودند. اما به دلیل وجود نازنین پسر کوچولویشان کوتاه آمدند و زندگی مشترک خود را از سر گرفتند. قرار بود نسبت به هم تعهد بیشتری نشان دهند و کمی مهربان‌تر باشند، پسر کوچولو هم از این تصمیم پدر و مادرش خوشحال بود و با اینکه سن و سالی نداشت اما لذت شیرین در کنار هم بودن را با تمام وجودش درک می‌کرد.

اما پس از مدت کوتاهی دوباره عفونت اختلافات خانوادگی با شک و تردید درباره رفت و آمدهای زن جوان و نوع آرایش و لباس پوشیدنش سر باز کرد. روز از نو و روزی از نو، این بار پای برادر زن جوان هم به این دعوا و مرافه باز شد. او که برنمی تابید در زندگی خواهرش اشکال و ایرادی ببیند تصمیم گرفت خودش وارد عمل شود، افسوس که گفتگوهای خواهر و برادر با خشم و غرور رنگ خون گرفت و مردی که سال‌ها سعی می‌کرد سایه سر خواهرش باشد، با لبخند او شاد می‌شد و با غم او نگران، مرتکب قتلی فجیع شد. او از صحنه گریخت. کاش قبل از چنین اتفاق تاسف بار و غیر قابل جبرانی، تصمیم منطقی و عقلانی گرفته می‌شد.

سرهنگ باقرزاده، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با ابراز تاسف درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: تحقیقات پلیسی با توجه به سرنخ‌های موجود آغاز و جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافته است.
اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------