مارگزیدگی عجیب در ونزوئلا (+عکس)



اخبار حوادث - مارگزیدگی عجیب در ونزوئلا (+عکس)

حتی پس از قطع پای این دختربچه خطر مرگ او وجود دارد زیرا خطر تجزیه بافتی که می‌تواند کل بافت عضلانی بدن را نابود کند و منجر به آسیب کلیوی شود این دختر را تهدید می‌کند.

 مارگزیدگی پای یک دختربچه 13 ساله ونزوئلایی را مانند کبریت سوخته، سیاه و خشک کرد.

به گزارش ایسنا، تصاویر اینترنتی منتشر شده نشان می‌دهد مارگزیدگی سبب مرگ بافت‌ها و نسوج پای این کودک ونزوئلایی شده به‌ طوری که پای او مانند یک چوب کبریت سوخته، نازک و خشک شده است.

این دختربچه یک ماه پس از مارگزیدگی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است. او عضو یک قبیله بومی است که پس از مارگزیدگی تحت درمان‌های سنتی قرار می‌گیرد و در نهایت وضعیت وی بحرانی شده و به بیمارستان کاراکاس منتقل می‌شود.

 

اخبار,اخبار حوادث , مارگزیدگی


به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، «آرون قاش»، پزشک ساکن لیورپول انگلیس با مشاهده تصویرهای پای این کودک می‌گوید: حتی پس از قطع پای این دختربچه خطر مرگ او وجود دارد زیرا خطر تجزیه بافتی که می‌تواند کل بافت عضلانی بدن را نابود کند و منجر به آسیب کلیوی شود این دختر را تهدید می‌کند.

قاش افزود: زهر مار بسیار پیچیده است و بسته به نوع مار عوارض متفاوتی به‌ دنبال دارد. تصاویر منتشر شده از پای این دختربچه نشان‌دهنده‌ مرگ بافتی است که باید عضو قطع شود اما با این وجود احتمال مرگ این کودک به دلیل ترکیبات پیچیده سم مار وجود دارد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------