آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

رمالی که کد اشتراک می داد



اخبار حوادث - رمالی که کد اشتراک می داد

کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان، زن رمالی را که با دادن کد اشتراک از مردم وجوه نقد دریافت می نمود شناسایی و دستگیر کردند. 

به گزارش جام جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به رمالی، دعانویسی، وجوه نقد از مردم دریافت می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام که طی بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی آلات و ادوات فالگیری و رمالی، دو دستگاه «pos»، یک جلد دفترچه اسامی مشتریان با شماره تماس که متهم در امر فالگیری و فریب افراد استفاده می نموده، کشف کردند.

سرهنگ خسروی گفت: پس از انتقال این فرد به پلیس آگاهی، وی در تحقیقات علمی به بزه انتسابی اعتراف کرد و طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم از افرادی که بدوا برای گرفتن فال به منزل وی مراجعه می کرده اند جهت دریافت کد اشتراک مبلغ 10 هزار تومان و برای فال مبالغی مابین 20 الی 200 هزار تومان اخذ می کرده است.

وی با بیان اینکه که در این زمینه تعدادی از افرادی که جهت فالگیری به متهم مراجعه کرده اند شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده اند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته این افراد اعلام داشتند متهم با گرفتن مبالغ هنگفتی از آنان برایشان رمالی و فالگیری می کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم جهت وصول مبالغ از دستگاه «pos» استفاده می کرده است، افزود: با تکمیل شدن تحقیقات متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------