آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری آدمربایان در 30 دقیقه/ ربودن مرد بدهکار در میدان تلویزیون



اخبار حوادث - دستگیری آدمربایان در 30 دقیقه/ ربودن مرد بدهکار در میدان تلویزیون

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پس از اعلام يك فقره آدم ربايی در مشهد، پليس در اقدامی ضربتی و در كمتر از 30دقيقه متهمان را دستگير و فرد گروگان گرفته شده را نجات داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار بهمن امیری مقدم بعدازظهر چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران از وقوع یک فقره آدم ربایی نافرجام در مشهد و دستگیری عاملان آن خبر داد.
 
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در توضیح جزئیات این خبر اظهاركرد: در پی یك فقره آدم ربایی در محدوده میدان تلویزیون و جام عسل مشهد، پلیس بلافاصله باتوجه به حساسیت موضوع وارد عمل شد و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کرد.
 
وی ادامه داد: بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن بود كه سرنشینان یك دستگاه خودروی سمند، مرد ۳۵ ساله ای را ربودند و لذا با توجه به مسیر فرار متهمان به سمت غرب مشهد، مشخصات ظاهری آدم ربایان و خودروی آنها به تمامی تیم های گشت و کنترل پلیس اعلام شد.
 
سرتیپ امیری مقدم با اشاره به سرعت عمل پلیس در این پرونده گفت: با اجرای طرح مهار و در كمتر 30دقیقه تیم های گشتی کلانتری الهیه خودروی مذكور را در یكی از خیابان های این منطقه شناسایی و در اقدامی ضربتی خودرو را متوقف كردند.
 
رئیس پلیس خراسان رضوی ادامه داد: در این عملیات سه متهم به آدم ربایی بازداشت و فرد گروگان در حالی كه دست هایش با طناب بسته شده بود، از چنگ آنان نجات یافت.
 
امیری مقدم بیان داشت: برابر بررسی های اولیه، اختلافات مالی انگیزه آدم ربایی اعلام شده، اما برای روشن شدن ابعاد مبهم پرونده، كارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرده اند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------