اغفال خانواده های زندانیان با وثیقه گذاری!



اخبار حوادث - اغفال خانواده های زندانیان با وثیقه گذاری!

یک باند شش نفره کلاهبردار که با اقدامات سودجویانه 28 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند توسط پلیس آگاهی استان لرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس؛ سردار محمد قنبري فرمانده پلیس استان لرستان گفت: در پي كسب اطلاعاتي مبني بر اينكه افرادي سودجو جهت اقدامات سود جويانه با حضور جلوي ساختمان دادگستري شهرستان خرم آباد با توسل به شيوه هاي متقلبانه به خانواده زندانيان مراجعه و با ترفندهاي گوناگون جهت كسب منافع مادي به آنان اعلام کردند با نفوذ بسيار بالايي كه در دستگاه قضائي دارند در كمترين زمان قادر به وثيقه گذاري و آزادي زندانيان هستند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي گفت: با چندين روز كار اطلاعاتي مشخص شد افراد كلاهبردار باند بزرگي را تشكيل و در عمل مجرمانه فعاليت دارند و با به كار گيري روشهاي متقلبانه افرادي كه سطح سواد چنداني نداشته و در روستاها و حاشيه شهر سكونت دارند با پرداخت وجه ناچيزي آنان را اغفال و سند مالكيت زمين و يا ساختمان آنها را در جهت وثيقه گذاري براي زنداني تهيه و سپس با تباني و پرداخت رشوه به كارشناسان دادگستري قيمت اسناد را كه ارزش چنداني نداشته بسيار بالاتر از قيمت واقعي ارزيابي مي نمايند و تحت اين عنوان با اين شيوه و شگرد دو برابر وجه قرار صادره را از خانواده زنداني تصاحب و زنداني را كه داراي قرار بازداشت سنگين بوده آزاد مي کنند.

فرمانده انتظامي استان گفت: با هماهنگي مقام قضائي شش تن از اعضاي اين باند شناسايي و در يك عمليات منسجم در شهرستان خرم آباد دستگير شدند. از اين متهمان تا كنون مبلغ 28 ميليارد ريال كلاهبرداري كشف شده است، شش کلاهبردار با قرار صادره روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------