دستگیری باند پلیس‌های قلابی



دستگیری باند پلیس‌های قلابی

اعضای این باند که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند تنها در یک فقره سرقت با شلیگ چهار گلوله، 400 سکه طلا را از مرد صراف ربودند.

باند سرقت مسلحانه با جرائمی از قبیل تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه و جعل عنوان تحت پوشش مامورین نیروی انتظامی، دستگیر شدند.


اعضای این باند که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند تنها در یک فقره سرقت با شلیگ چهار گلوله، 400 سکه طلا را از مرد صراف ربودند.


این سارقان با عنوان مامور با استفاده از موتورسیکلت و خودروهای سواری مانند 206، تندر 90  و سی ال او  اقدام به ارتکاب سرقت می کردن.

 

اعضای این باند تبهکاری ضمن شناسایی افرادی که با مراجعه به بانکها و صرافی ها اقدام به خرید تعداد زیادی سکه کرده بودند این افراد را تعقیب و با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت از آنها می کردند و تنها در یک مورد متهمان یکی از مالباختگان را با شلیک 4 گلوله مورد هدف قرار داده بودند.


پلیس با شناسایی یکی از اعضای اصلی گروه سارقان اقدامات برای شناسایی دیگر اعضای گروه آغاز و سرانجام هویت، مخفیگاه و محل های تردد تمامی اعضای این گروه شناسایی و در حالی که متهمان در زمان ارتکاب آخرین سرقت خود در محدوده بلوار فردوس قصد داشتند پس از بستن دست و پای ساکنان آن خانه اقدام به باج گیری و سرقت اموال آنها کنند دستگیر شدند.


این متهمان در شیوه دیگری با عنوان مامور اقدام به دستگیری مواد فروشان می کردند و سپس برای آزادی از این افراد باج می گرفتند و  تنها در یک فقره این افراد 40 میلیون تومان از یکی از مواد فروشان اخاذی کردند.


همچنین این افراد چندی پیش با شناسایی انبار یکی از مراکز دولتی به صورت شبانه وارد این محل شده و پس از بستن دست و پای دو نگهبان آن اقدام به سرقت اموال داخل انبار از جمله لپ تاب، کولر گازی، کپسول گاز، آهن آلات و پروژکتور کرده بودند./قانون

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------