آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

داماد جوان نامزدش را به مرگ و سوءاستفاده از جسدش تهدید کرد/ نوزاد 11 ماهه در دهان سگ شکاری این مرد جان باخت +تصاویر



اخبار حوادث - داماد جوان نامزدش را به مرگ و سوءاستفاده از جسدش تهدید کرد/ نوزاد 11 ماهه در دهان سگ شکاری این مرد جان باخت +تصاویر

چند ماه گذشته سگ شکاری امریکایی تبار اقای لی رایت به سمت نوزاد 11ماهه خانم چلو کینگ حمله ور شد و او را کشت.پس از این حادثه خوفناک ،خانم کینگ که تازه با او نامزد کرده بود،رابطه اش را با رایت تمام کرد، اما رایت نمی توانست این را قبول کند و شروع به فرستادن پیغام های توهین و تهدید امیز به او کرد،؛ پیغام هایی که شامل تهدید به مرگ و سوء استفده از جسد خانم کینگ بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک اوباش بزهکار به نام "لی رایت" که سگ شکاری وحشی اش چند ماه گذشته نوزاد 11 ماهه را باشدیدترین جراحات کشته و نامزد سابقش را با پیغام های وقیحانه تهدید به مرگ کرده بود، امروز در دادگاه بلکبرن (انگلیس)به صورت مشروط از زندان ازاد شد.

"لی رایت" 27 ساله،نامزد سابقش "چلو کینگ" 20 ساله را با یک مجموعه از پیغام های وقیحانه و ناپسند مورد تهدید قرار داد،  پیغام هایی که شامل دشنام های ناسزا به او و سرزنش و مقصر دانستن خانم کینگ برای مرگ دختر نوزادش بود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
چند ماه پیش،هنگامی که "رایت" و خانم "کینگ" در طبقه پایین خانه "رایت" مشغول تماشای تلویزیون بودند،ناگهان صدای جیغ نوزاد خانم "کینگ" را از طبقه فوقانی می شوند.

هنگامی که به سمت طبقه بالای خانه می دوند،سگ وحشی اقای "رایت" را میبینند که به سمت نوزاد کوچک حمله ور شده است.اگرچه آن دو نفر سعی کردند تا نوزاد را از آرواره های سگ وحشی نجات بدهند اما نوزاد دچار جراحات زیادی شده بود که به بیمارستان نرسید و جان خود را از دست داد.

به دنبال این حادثه وحشتناک ،خانم "چلو کینگ" رابطه خود را با اقای رایت تمام کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
طبق شنیده ها در دادگاه بلکبرن،اقای "رایت"بعد از انکه نامزدش از او جدا شد شروع به فرستادن یک سلسله از پیغام های ناسزا به او کرد.

این توهین ها و پیغام های متعدد اقای "رایت"، قبل از تماس خانم کینگ با پلیس بود.

هنگامی که پلیس در جریان قرار گرفت به "رایت"به طور جدی هشدار داد که او حق هیچ گونه تماسی با خانم "کینگ"را ندارد.

در تاریخ 6 اگوست،اقای "رایت" با اظهار پشیمانی و درماندگی به نامزد سابقش از او عذرخواهی کرد و خانم "کینگ" پس از این که پشیمانی او را دید،شروع به صحبت با او کرد اما فقط  خیلی واضح به او گفت که نمی خواهد از این پس هیچ گونه ارتباطی داشته باشد و او باید این موضوع را قبول کند.

چند هفته پس از صحبت مجددی که خانم کینگ بعد از مدتها با او کرده بود و تاکید کرده بود که دیگر هیچ ارتباطی بین انها نیست، رایت پیغام ها وعکس هایی برای او فرستاد که شامل طناب دار و قرصهای کشنده بود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
مجرم، اقای "لی رایت" ،تصمیم گرفت تا برای ارتباط بیشتر با او از شبکه اجتماعی استفاده کند. بنابراین شروع به ساخت پروفایل های جعلی متعددی برای ارتباط با خانم کینگ کرد تا با او بتواند در قالب فردی دیگر صحبت کند.

اما خانم "کینگ" تمام صفحه های اجتماعی خود را غیر فعال کرد تا از هر گونه تماس با اقای "رایت"اجتناب کند.

رفتار های پرخاشگرایانه "رایت" در اخر ماه اگوست به نهایت خشونت خود رسید.تا انجا که او یک فهرست از کارهایی که قصد داشت انجام بدهد شامل منتشر کردن عکس های خصوصی خانم کینگ و اینکه چگونه میخواهد او را به قتل برساند،را برایش ارسال کرد.


در اوایل ماه سپتامبر خانم "کینگ لی رایت" را در حوالی خانه خودش در حال پرسه زدن دیده بود .سپس با حالت نگران با او تماس گرفت و پرسید اینجا چه میکند .

مادر خانم "چلو کینگ" و مادر بزرگ نوزاد 11 ماهه اوا جین سعی کرد تا با مادر "رایت" تماس بگیرد و در مورد رفتارهای قبیحانه  پسرش به او تذکر بدهد.

در حالی که رایت روبروی خانه انها بود و مادر خانم "کینگ" سعی میکرد تا با مادر او تماس بگیرد ،ناگهان رایت به داخل خانه انها دوید و با چاقو خود را زخمی کرد.

او سرانجام توسط پلیس دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
هنگامی که پلیس از "رایت" سوال کرد که چرا حوالی خانه نامزد سابقش پرسه میزده،رایت در جواب گفت:من به هرجا که بخواهم می روم ،اینجا یک کشور ازاد است.

طبق حکم دادگاه بلکبرن ،دستور زندانی کردن او برای 2 سال به حالت معلق در امد اما در عوض یک نظارت 2 ساله بر روی او صورت میگیرد.
یک منع قانونی از طرف دادگاه به او داده شده است که حق هیچ گونه ارتباط و هیچ نوع تماس با خانم کینگ و مادرش را ندارد.

همچنین او به مدت 2 سال تحت نظر است و بین ساعات 7 عصر تا 4 صبح حق هیچ گونه ترددی ندارد و باید در خانه خود بماند، همچنین او باید غرامت 85 پوندی را نیز بپردازد.

پاول هکسلی وکیل اقای "لی رایت" می گوید: موکل من حالا دیگراحساس مسئولیت پذیری  را در ارتباط با حادثه کشته شدن نوزاد خانم کینگ قبول میکند. جریانی که باید جلوی ان گرفته شود فشار غرض امیز رسانه ها برروی این موضوع است.میزان بزرگی از نفرت نسبت به موکلم اقای رایت در بین عموم مردم بوجود امده است .زمانی که او در خیابان ها قدم بر میدارد فریادهایی از سمت مردم مختلف می شنود که به او ناسزا میگویند.

حتی دوستانش نیز از او اجتناب میکنند و به گفته رایت این بدترین سالهای زندگیش است.    

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
وکیل " رایت" افزود: من قبول دارم که او در ارتباط با تهدید به مرگ خانم کینگ،منجمد کردن او پس از مرگ و سوء استفاده جنسی از جسدش رفتاری کاملا احمقانه و نابالغ را از خود به نمایش گذاشته است و دادگاه هم برای اینکه رایت جوان بتواند مجددا در جامعه زندگی کند و خود را از نو بسازد،زندانی کردن او را مشروط کرده است.

به گفته خانم کینگ حکم ازادی مشروط رایت موجب پریشانی و استرس او و خانواده اش شده است و انها کاملا با این حکم مخالف هستند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------