آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جنایت پایان دعوا بر سر جای خواب/ پسر 16 ساله با یک ضربه مشت کشته شد



اخبار حوادث - جنایت پایان دعوا بر سر جای خواب/ پسر 16 ساله با یک ضربه مشت کشته شد

دعوای خونین کارگران ساختمانی بر سر جای خواب با جنایت پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت یک بامداد روز چهارم مرداد سال جاری به ماموران کلانتری قلهک اعلام شد که پسر 16 ساله ای از تبعه افغانی به طرز مشکوکی به قتل رسیده است.

کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و در بررسی های خود دریافتند که این پسر کارگر یک ساختمان است و شب ها در همان ساختمان و در کنار دوستانش می خوابد که ماموران به تحقیق از دوستان مقتول پرداختند و سرانجام یکی از آنها به قتل دوستش اعتراف کرد.
 
متهم 19 ساله در اعترافات خود به ماموران گفت: با محمد در یک ساختمان کار می کردیم و شب ها هم در همان اتاقک هم نگهبانی می دادیم و هم می خوابیدیم. آن شب بر سر جای خواب با مقتول دعوایم شد. او شروع به داد و بیدا کرد و من هم در حالیکه عصبانی شده بودم با مشت به قفسه سینه اش زدم. اما نمی دانستم که او می میرد. من با قصد کشتنش این ضربه را به او نزدم. فقط چون عصبانی شده بودم او را کتک زدم.
 
با اعترافات متهم وی بار دیگر برای انجام جلسه بازپرسی به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در آخرین دفاعیات خود نیز به بازپرس گفت: من نمی دانستم ضربه ای که به مقتول می زنم باعث مرگش می شود.
 
پس از آخرین اعترافات متهم، قرار است به زودی و پس از تکمیل تحقیقات قرار مجرمیت وی از سوی بازپرس صادر شود.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------