زنان بیوه در دام قاضی قلابی/ کلاهبرداری از طریق حل مشکلات خانوادگی



اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - زنان بیوه در دام قاضی قلابی/ کلاهبرداری از طریق حل مشکلات خانوادگی

فردی که با سوء استفاده از نام یکی از قضات اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از زنان جوان و بیوه می‌نمود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای از دادگاه مشهد مبنی بر اینکه فردی حدودا ۶۰ ساله که خود را به عنوان قاضی به شهروندان معرفی و کلاهبرداری نموده بود، موضوع جهت رسیدگی سریع پرونده به مامورین پلیس آگاهی واگذار شد.

سرهنگ بیدمشکی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کاراگاهان زبده اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با در دست گرفتن پرونده تحقیلات ابتدایی در این خصوص را آغاز نمودند.

وی افزود: ‌در تحقیقات و بازجویی‌های بعمل آمده از تعدادی شکات، چنین اظهار داشتند که متهم موصوف با اعلام اینکه مسئول حفاظت دادگستری‌های مشهد بوده، ‌با شناسایی منازل دختران و زنان جوان بیوه، ‌اقدام به کسب اطلاعات و مشکلات خانوادگی آنان نموده و پس از نزدیک شدن به آن خانواده‌ها، دائما در مورد مشاغل و مسئولیتهای واهی خود، تعریف و تمجید نموده و در ‌‌نهایت از آنان خواستگاری می‌نموده است.

کاراگاه بیدمشکی تصریح کرد: در ‌‌نهایت کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی، ‌موفق به شناسایی متهم گردیده و پس از  تحت نظر قرار دادن وی و نیز شناسایی نامبرده توسط تعدادی از شکات، متهم در حالیکه با جعل عنوان قصد اخاذی و ازدواج با خانمی را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل گردید.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان با اعلام اینکه متهم به نام "رجب" با سوء استفاده از نام خانوادگی خود که تشابه فامیلی با یکی از مسئولین دادگستری داشته اقدام به اعمال مجرمانه خود نموده و تاکنون بیش از ده نفر شاکی که به همسری موقت وی درآمده بودند شناسایی گردیدند و در این خصوص پرونده تکمیلی تنظیم و به همراه متهم به مقام قضایی معرفی و طی حکم صادره روانه زندان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------