مردی که از همسرش برای اغفال دختران استفاده می‌کرد/ اخاذی، پایان رابطه‌های شیطانی



اخبار حوادث - مردی که از همسرش برای اغفال دختران استفاده می‌کرد/ اخاذی، پایان رابطه‌های شیطانی

مردی که طی طرح دوستی با زنان و اغفال آن‌ها و تهیه فیلم، از آنان اخاذی می‌کرد توسط ماموران پلیس امنیت شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شد.

سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته، زنی به پلیس امنیت شهرستان ملارد مراجعه و پرده از اسرار شوم همسر خود برداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران ادامه داد: این زن که از ارتباطات ناروای همسرش با زنان اغفال شده به تنگ آمده بود، از فکر پلید همسرش برای سوءاستفاده از وی برای اغفال زنان خبر داد که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران امنیت شهرستان ملارد قرار گرفت.

سرهنگ همتی با اشاره به عملکرد شبانه روزی پلیس در خصوص اطمینان از صحت موضوع تصریح کرد: پس از حصول اطمینان از راستی مورد ادعا، با کسب دستور مقام قضائی، متهم «ع - ط» در یکی از شهرک‌های حومه ملارد که برای پیشبرد اهداف شومش طراحی کرده بود دستگیر شد.

رئیس پلیس شهرستان ملارد خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل متهم مشخص شد، دوربین‌ها به شکل حرفه ایی تعبیه شده و یک دستگاه سیستم رایانه حاوی از فیلم‌ها، سی دی تهیه شده از زنان اغفال شده، کشف و متهم در‌‌ همان زمان اولیه پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------