دستگیری 2 زورگیر در جنت آباد



اخبار,اخبار حوادث , زورگیری

 

اخبار حوادث - دستگیری 2 زورگیر در جنت آباد

سرهنگ خانچرلی از دستگیری 2 زورگیر موتورسوار هنگام زورگیری از یک شهروند در محله شاهین شمالی خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به خبر فوق به تشریح جزئیات شناسایی و دستگیری این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری 138 جنت آباد در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشتزنی در محدوده مذکور بودند که متوجه وقوع یک درگیری میان 2 مرد شده و برای بررسی موضوع به سوی آنها رفتند.

وی ادامه داد: زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند یکی از طرفین درگیری بلافاصله از محل گریخته و سعی کرد سوار بر موتوری شود  که چند قدم آنسوتر به انتظار وی ایستاده بود؛ اما این امر با سرعت عمل ماموران ناکام ماند و متهم و همچنین همدست موتورسوارش در همان لحظه بازداشت شدند.

سرهنگ خانچرلی اظهار داشت: زمانی که متهمان بازداشت شدند طرف دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این فرد به همراه دوستش سعی داشته با تهدید چاقو از وی اخاذی و زورگیری کند که با مقاومت وی روبرو شده و در همین زمان ماموران به محل رسیده اند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی بدنی از متهمان، 2 قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف شد که به همراه شاکی برای انجام تحقیقات به کلانتری 138 منتقل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بیکاری و اعتیاد به مواد مخدر اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کنند.

اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------