جنایتکار شیراز اعدام شد/ آدمربایی، کشتن صاحب طلافروشی و سرقت‌های مسلحانه در پرونده متهم



اخبار حوادث - جنایتکار شیراز اعدام شد/ آدمربایی، کشتن صاحب طلافروشی و سرقت‌های مسلحانه در پرونده متهم

سارق مسلحی که در حین سرقت های مسلحانه متعدد خود مرتکب قتل شده بود امروز چهارشنبه به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه معدوم مجید – غ به اتهام محاربه از طریق سرقتهای مسلحانه متعدد و تشکیل باند سرقت، زمینه ناامنی را فراهم ساخته بود، پس از دستگیری، جرم وی در خصوص قتل یک نفر و جرح عمدی دو نفر با اسلحه گرم، چندین فقره آدم ربایی، جعل عنوان و حمل و نگهداری و استفاده غیرمجاز از سلاح جنگی، شوکر، اسپری و دستبند محرز شد.
 
قاضی کورش زارعی افزود: این مجرم سابقه دار چند فقره آدم ربایی وسرقت مسلحانه اتومبیل، سرقت مسلحانه از طلافروشی و قتل صاحب طلافروشی را در پرونده خود داشت که پس از رسیدگی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به اتهام محاربه و افساد فی الارض به مجازات اعدام در ملاء عام محکوم شد.
 
وی افزود: حکم این مجرم سابقه دار همچنین در شعبه 16 دیوان عالی کشور تأیید و پس از صدور مجوز اجراء توسط ریاست معظم قوه قضاییه صبح امروز در محل ارتکاب جرم و در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد. 
 
سرپرست دادسرای انقلاب شیراز با بیان اینکه اجرای این احکام درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با افرادی که امنیت جامعه را دستمایه اهداف شوم خود قرار می دهند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت و امنیت عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است.
 
قاضی زارعی هشدار داد: افرادی که با اقدامات مجرمانه خود متعرض جان و مال و نوامیس مردم می شوند با برخورد شدید و قاطع دستگاه قضایی و انتظامی رو به رو خواهند شد و سرانجام چنین اقدامات مجرمانه ای اجرای حدود الهی خواهد بود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------