راز شکارچی زنان زیبارو انگلستان فاش شد/ جاسازی جسد دختران در قسمت‌های مختلف خانه ویلایی/ 12 سال چشم انتظاری یک مادر+تصاویر



اخبار حوادث - راز شکارچی زنان زیبارو انگلستان فاش شد/ جاسازی جسد دختران در قسمت‌های مختلف خانه ویلایی/ 12 سال چشم انتظاری یک مادر+تصاویر

راننده تاکسی به نام کریستوفر هالی ول، که به دلیل قتل زنی به نام شیان اوکالافان در سال 2011 دز زندان به سر می برد، به قتل زن دیگری که اخرین بار 12 سال پیش زنده دیده شده، پس از سالها اعتراف کرد. پلیس می گوید این مرد به ناپدید شدن 3 زن دیگر نیز مظنون است، که هنوز جسد آنها کشف نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هالی ول مرد 55 ساله‌ای که برای ربودن و قتل بی رحمانه ،شیان اوکالافان 22 ساله که بعد از ترک محل رقص شبانه‌ای  در سال 2011 ناپدید شده بود، در زندان انگلستان به سر می برد.

هالی ول اقرار کرد که او خانم بکی گودن 20 ساله را که 12 سال پیش ناپدید شده است را نیز به قتل رسانده است. او ماموران را به قبر کم عمق و سطحی "بکی گودن " هدایت کرد.

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 
او قبلا نیز به قتل این زن اقرار کرده بود اما ادعای او از سمت قاضی جدی گرفته نشده بود.
 
هالی ول بعد از اقرار ماموران را  ابتدا به جایی برد که خانم اوکالافان را در استان "اکسفوردشیر" به خاک سپرده بود.او سپس کاراگاهان و مامورین پلیس را به یک زمین متروک در استان "گلوسترشیر" برد جایی که او جسد خانم گودن را 12 سال پیش در آنجا دفن کرده بود.
 
خانم "بکی گودن" یک زن فاسد معتاد به مواد مخدر بود که آخرین بار در 27 دسامبر 2002 در محله سوین دان" جایی که خانه سابق  محکوم به قتل "هالی ول"در انجا قرار داشت، دیده شده است. گم شدن این زن به پلیس گزارش نشده بود چرا که خانواده او گمان می کردند او در یک شهر دیگر زندگی و کار میکند و خانواده را رها کرده است.
 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد


پلیس یک تیم حرفه ای متشکل از 30 نفر را برای تفتیش خانه سابق قاتل " هالی ول " در محله "سوین دان " مامور کرده است.انها باید هر موردی را که به قتل "بکی گودن" و یا همکاری در قتل او مربوط می شود مورد تفتیش قرار دهند.   
 
این تیم تفتیش کل خانه را شامل کف اتاق ، سقف‌ها ،پشت دیوارها جای جای خانه قاتل را باید برای پیدا کردن سرنخ های بعدی جست و حو کنند. چرا که  قاتل "هالی ول "در ار تباط با ناپدید شدن 3 زن دیگر نیز مظنون است که باید جسد انها را نیز کشف کنند.
 
پلیس می‌گوید این جست و جوها انتظار میرود حداقل یک هفته به طول انجامد.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد


" دن پست فولچر" پلیس خلافکاری که در ان زمان ادعای این قاتل را در باره مرگ "بکی گودن " جدی نگرفته و به پرونده رسیدگی نکرده بود، بعد از انکه اداره پلیس به خلافکاری و سوء پیشینه اش پی برد او را  اخراج کرد.
 
در اخرین جست و جوها بعد از انکه پلیس منطقه خانه قاتل را قدم به قدم  تفتیش کرده بود، چکمه هایی پیدا شد که حدس زده می شود متعلق به مقتول سال 2011 خانم شیان اوکالافان باشد.همچنین باقی مانده های یک اسلحه شات گان به همراه 600 مورد دیگر که به جنایت مربوط می شود نیز کشف و ضبط شده است.

مامورین همچنین یک ژاکت پشمی به همراه اقلام دیگر که مشخص نیست متعلق به چه کسی است، در زیر لایه ای از گل و لای کشف کرده اند .
 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد


ماموران دیروز در تاریخ 10 نوامبر نیز در یک جلسه مطبوعاتی  اعلام کردند  که اقلام دیگر نیز کشف شده است که ممکن است کلید رسیدن انها به قتل های دیگر این قاتل بی رحم باشد. چراکه تا الان طبق اقلام کشف دست به بیش از 100 مورد جنایت زده است و که بیشتر قربانیان دختران معتاد بودند که به بهانه مواد وارد خانه او شده بودند و او پس از تجاوز و شکنجه آن طور که دوست داشت آنان را سلاخی می‌کرد و زیر خاک می‌فرستاد.
 
خانم کارن ادواردز مادر خانم "بکی گودن" که 12 سال پیش ناپدید شده  است و حالا جسدش کشف شده ،با گریه می گوید : من در طی این سالها همیشه امید داشتم که دخترم بالاخره به خانه باز می گردد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------