قتل پسر عمو با اسلحه شکاری/ پایان 3 سال زندگی مخفیانه



اخبار حوادث  - قتل پسر عمو با اسلحه شکاری/ پایان 3 سال زندگی مخفیانه

فرمانده انتظامی شاهرود گفت: قاتلی که سال 90 پسر عموی 34 ساله خود را با شلیک گلوله در یکی از روستاهای شاهرود از پای در آورده و به نقاط مختلف کشور متواری شده بود توسط کارآگاهان جنایی پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ' غلامرضا کاظم زاده' افزود: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی محل اختفای متهم را در چند نقطه از کشور مانند مشهد، روستاهای اطراف مشهد و نقاط دور دست استان سمنان شناسایی کردند.
 
وی گفت: متهم 42 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری است و به دلیل مشکلات خانوادگی با سلاح شکاری پسرعمویش را به قتل رساند و از 28 آبان 90 تاکنون متواری بوده است.
 
وی افزود : سرانجام تردد مشکوک متهم در خانه ای در دامغان گزارش شد و با اخذ نیابت قضایی کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی، قاتل فراری را دستگیر کردند.
 
کاظم زاده گفت: متهم در بازجویی ها به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشریح صحنه، با تشکیل پرونده ای تحویل مرجع قضایی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با تاکید بر عزم قاطع پلیس در برخورد با جرایم خشن، همراهی و تعامل شهروندان را در این خصوص ضروری دانست و از مردم خواست، هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------