مرد نمایشگاه‌دار قربانی طلب 35 میلیونی شد



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - مرد نمایشگاه‌دار قربانی طلب 35 میلیونی شد

مرد کشاورز وقتی نتوانست بدهی خود را پرداخت کند، طلبکارش را کشت و جسد او را به درون چاه انداخت.

به گزارش جام جم، بیست و دوم مهر امسال مرد شصت ساله ای به نام قربانعلی که صاحب نمایشگاه خودرویی در شهر همدان بود، پس از آن که خانه اش را به قصد محل کارش ترک کرد، به طرز مرموزی ناپدید شد. با طولانی شدن غیبت مرد میانسال خانواده اش جستجو برای یافتن او را آغاز کردند، اما هیچ ردی از او به دست نیامد. آنها سپس با مراجعه به پلیس شکایت خود را مطرح کردند.

پس از شکایت خانواده قربانعلی، تحقیقات کارآگاهان برای یافتن وی آغازشد، اما هر چه بیشتر پیش می رفتند کمتر به نتیجه می رسیدند. در ادامه بررسی ها مشخص شد، مرد میانسال بر سر معامله یک دستگاه خودرو با مردی به نام احمد اختلاف داشته است.

با کشف این سرنخ ماموران تحقیقات خود را روی احمد متمرکز کردند. خانه مظنون این جنایت در یکی از روستاهای بخش گل تپه از توابع شهر کبوترآهنگ شناسایی شد و ماموران شامگاه بیستم آبان امسال وی را در خانه اش دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و هرگونه آشنایی با مرد گمشده را انکار کرد، اما زمانی که با مدارک پلیسی روبه رو شد بناچار اعتراف کرد مرد گمشده را کشته است.

احمد به افسر بازجو گفت: قربانعلی بر سر معامله خودرو 35 میلیون تومان از من طلب داشت اما من نتوانستم در موعد مقرر بدهی خود را بدهم که این باعث اختلاف ما شد. یک روز به ملاقاتش رفتم و از خواستم به مزرعه ام در روستا بیاید تا درباره طلبش با هم حرف بزنیم. روز حادثه او را به روستای آقابلاغی در اطراف همدان کشاندم. از او خواستم فرصتی به من بدهد تا بزودی بدهی ام را پس از فروش محصول مزرعه بپردازم که او توجهی نکرد و نمی خواست دوباره فرصت دهد. با بالا گرفتن مشاجره مان از دست او عصبانی شده و با برداشتن قطعه سنگی، ضربه ای به سرش زدم که غرق در خون روی زمین افتاد. او را در همان حال رها کرده و به خانه ام رفتم. ساعاتی بعد که به مزرعه بازگشتم، قربانعلی جان خود را از دست داده بود. برای این که کسی متوجه ماجرا نشود، جسد را به درون چاهی به عمق 15 متر در حوالی مزرعه انداختم و متواری شدم.

پس از اعترافات متهم، کارآگاهان جنایی همراه وی به محل جنایت اعزام شده و به کمک آتش نشانان وارد چاه شدند و توانستند جسد قربانعلی را پس از یک ماه پیدا کنند. در ادامه با هماهنگی قضایی جسد مرد سالخورده به پزشکی قانونی منتقل و عامل جنایت برای ادامه تحقیقات روانه بازداشتگاه پلیس شد.
  اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------