4 سال تلاش پلیس برای پیدا کردن "قاتل خیالی"/ سکوت فرزندان برای حفظ آبرو



اخبار حوادث - 4 سال تلاش پلیس برای پیدا کردن "قاتل خیالی"/ سکوت فرزندان برای حفظ آبرو

فرمانده انتظامی ساوه از کشف یک فقره قتل بعد از چهار سال تلاش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی اصغر طالبی اظهار داشت: مرکز پیام فوریت‌های 110 پلیس شهرستان در روز دوم آذر ماه 1389 حکایت از یک فقره تیر خوردگی و انتقال مصدوم در یکی از محلات شهر را اعلام داشت که با حضور ماموران انتظامی در بیمارستان مشخص شد مصدوم مردی میانسال است که ساعاتی قبل از ناحیه شکم تیر خورده و توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده است.
 
وی تصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی از خانواده فرد مصدوم، اعضای خانواده از وقوع حادثه اظهار بی‌اطلاعی کردند و اعلام شد که هیچ یک از بستگان از نحوه وقوع حادثه اطلاعی نداشته و مصدوم تنها در منزل حضور داشته است.
 
فرمانده انتظامی ساوه با بیان اینکه با گذشت یک ماه از وقوع حادثه خبر فوت مصدوم به پلیس اعلام شد و پرونده قتل وی در دستور کار کارآگاهان جرایم جنایی شهرستان قرار گرفت، گفت: از زمان وقوع قتل تحقیقات با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت که با توجه به اظهارات بستگان متوفی تحقیقات به بن‌بست می‌رسید.
 
وی اضافه کرد: بعد از گذشت چهار سال از مراحل تحقیقات و در چندین مرحله بازجویی‌های صورت گرفته از بستگان مقتول، سرانجام کارآگاهان تناقض‌گویی‌هایی را در اظهارات فرزندان متوفی متوجه شدند که با ادامه بازجویی‌های فنی، راز مرگ پدر را برملا کردند.
 
فرمانده انتظامی ساوه بیان کرد: فرزندان متوفی در اظهارات خود به کارآگاهان اذعان داشتند که مادر و پدرشان با هم اختلافی پیدا کرده بودند و پدر خانواده که دارای بیماری اعصاب و روان بود با اسلحه کمری که از قبل تهیه و در منزل نگهداری می‌کرده، خودش را در حضور دخترانش مصدوم می‌کند که پس از انتقال مصدوم به بیمارستان، متوفی از خانواده‌اش می‌خواهد که برای جلوگیری از آبروریزی واقعیت را با پلیس در میان نگذارند.
 
طالبی بیان کرد: در ادامه تحقیقات اسلحه‌ای که توسط فرزندان متوفی در درون چاهی در حوالی روستا انداخته شده بود به همراه تعدادی گلوله کشف شد.
 
به گفته وی پرونده متشکله با هماهنگی دستگاه قضایی در حال سیر مراحل قانونی است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------