قتل عام فرزندان خردسال به خاطر خیانت شوهر/ نامه‌ای که یک مادر باردار قبل از خودکشی نوشت + تصاویر



اخبار حوادث - قتل عام فرزندان خردسال به خاطر خیانت شوهر/ نامه‌ای که یک مادر باردار قبل از خودکشی نوشت + تصاویر

یک مادر به نام " فیونا اندرسون "که فرزند چهارم خود را باردار بود ، بعد از خیانت همسر و پدر فرزندانش ، در حالی که طبق نوشته هایش از این موضوع رنج می برد، 3 کودک خردسالش را در آب غرق کرد و سپس خود را نیز از پارکینگی به پایین پرت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری انگلیسی ، جسد 3 کودک به نام های "لوینا" 3 ساله ،"آدی" 2 ساله و "کیدن" 11 ماهه در حالی که با عروسک خرس شان بر روی تخت مادر دراز کشیده و افتاده بودند، در خانه ای در شهر سافولک انگلیس پیدا شد.

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد


جسد ها در حالی پیدا شدند که روی بدن آنها جمله "من عاشق شما هستم " نوشته شده بود و همچنین برروی پیشانی آنها بوسه هایی با رژ لب زنانه وجود داشت .

همچنین بر روی دیوار های خانه پیغام هایی توسط خانم " فیونا اندرسون " مادر 25 ساله و قاتل  کودکان نوشته شده بود مثل : " من آنها را کنار عروسک خرس شان خواباندم آنها عاشق عروسک خرس شان هستند "."من عاشق آنها هستم و تمام فرزندانم  را در کنار خود امن نگه می دارم." ،" می بینید آنها در کنار هم چقدر آرام به خواب رفته اند ؟ "

در جریان رسیدگی به پرونده آشکار شد که همسر خانم اندرسون و پدر این کودکان ، " کریگ مک للاند " به خانم اندرسون گفته بود او با یک زن دیگر آشنا شده است و با او ارتباط دارد .

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
خانم "اندرسون" بعد از شنیدن این موضوع به او گفته بود : به فرزندانت شب بخیر بگو چرا که این آخرین باری است که تو آنها را خواهی دید .

صبح روز بعد خانم "اندرسون" بعد از اینکه کودکانش را در آب غرق کرده و آنها را بر روی تخت گذاشته بود ،به حالت سرگردان و آشفته در حالی که یک عروسک خرسی را محکم بغل کرده بود و پرسه می زد ،در اطراف محل زندگیش دیده شد و سپس خود را از یک پارکینگ چند طبقه به پایین پرت کرد .

جسد خانم "اندرسون" باردار در پایین پارکینگ  پیدا شد در حالی که اسم 3 کودکش را در روی بدنش نوشته بود.او حتی اسم دختری که او را باردار بود و 2 ماه دیگر متولد می شد را نیز بر روی بدنش نوشته بود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
سرپرست کاراگاهان ، "اندی اسمیت" بیان می کند: ماموران یک نامه تکه تکه شده ذر سطل زباله جلوی خانه خانم "اندرسون" پیدا کردند که نامه عذرخواهی او بود و در ان ذکر کرده بود : من دیگر توانایی مقابله با زندگی را ندارم و یک مادر هرگز کودکانش را رها نمی کند .

وی افزود : نوشته های  موجود در نامه او این حقیقت را منعکس می کند که آن زن بسیار از خیانت آقای "مک للاند" و پایان رابطه اش با این مرد رنج می برد و می دانست که این رنج و عذاب در شادی کودکانش نیز تاثیرخواهد گذاشت .

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
طبق گفته خدمات اجتماعی این زن دو بار برای مددکاری در خواست کمک کرده بود .یک زمان بین سال 2010 تا 2011 و زمان دیگر از آگوست 2011 تا زمان مرگ خود و کودکانش .

 دادگاه می گوید: اگر  خدمات اجتماعی از این بچه ها مراقبت می کرد و شرایط این خانواده را زیر نظر داشت ، اکنون از مرگ این 3 کودک جلو گیری می شد .

جلسه دادگاه و بازجویی ها از آقای " مک للاند " همسر خانم "اندرسون" و پدر کودکان ، تا دو روز دیگر ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------