تاسیس مرکز کاشت مو و لیزر با مدرک سیکل!/ سوء استفاده از خانم‌ها با نام دکتر‌های معروف



اخبار حوادث - تاسیس مرکز کاشت مو و لیزر با مدرک سیکل!/ سوء استفاده از خانم‌ها با نام دکتر‌های معروف

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از متلاشی کردن باند مرکز کاشت مو و لیزر غیرمجاز در تبریز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صابر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: باخبر شدیم دو مرد به هویت‌های معلوم با مدارک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم، اقدام به تأسیس و راه‌اندازی مرکز کاشت مو در تبریز کرده و با مشتریان خود که اکثراً بانوان بودند ارتباط سوءاخلاقی برقرار می‌کردند.
 
وی ادامه داد: این افراد با استفاده از اسامی پزشکان معروف و باتجربه اقدام به نشر آگهی تبلیغاتی می‌کردند، از این‌رو پرونده برای رسیدگی به اداره عملیات ویژه ارجاع شد.
 
سرهنگ عباس‌زاده ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت اخبار واصله با اخذ دستور قضایی تحقیقات از محل فعالیت متهمان واقع در خیابان 17شهریور تبریز ادامه یافت و از داخل مطب، اسناد و مدارک موجود جمع‌آوری و جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
 
وی افزود: از موسسان مرکز کاشت موی و لیزر مذکور به هویت آقایان (ع.ب.) دارای مدرک تحصیلی سیکل و (م.ح) دارای مدرک تحصیلی دیپلم تحقیق به عمل آمد و این افراد اقرار کردند که مرکز فوق را از تیرماه 92 افتتاح و پس از اتمام مهلت اجاره، مطب را به محل فعلی منتقل کرده‌اند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان اعتراف کردند در مرکز فوق کاشت مو و عمل جراحی لیزرپوست را با کمک تکنیسین‌هایی که از تهران دعوت می‌کردند اکثراً در روزهای پنج‌شنبه و جمعه انجام می‌دانند و مراجعه‌کنندگان را خودشان در محل فوق مشاوره کرده و حتی آزمایش‌های لازم را با نسخه‌هایی که توسط دکتر پوست و مو به نام دکتر (س.و.) که مطب وی در جنب مرکز کاشت مو قرار داشت، انجام می‌دادند.
 
وی افزود: پزشکانی که اسامی آنها در بروشورهای تبلیغاتی مرکز کاشت مو و لیزر ثبت شده بود شناسایی و ضمن دعوت از نامبردگان به اسامی دکتر (ف.ع.) پزشک پوست و موی، دکتر (ف.ک.) پزشک گوش و حلق و بینی و دکتر (س.و.) پزشک پوست و مو تحقیق به عمل آمد و نامبردگان عنوان کردند مؤسسین مرکز فوق از ما دعوت به همکاری کرده بودند که ابتدا تمایل به همکاری داشتیم اما چون مجوز نداشتند همکاری نکردیم و از بابت درج اسم ما در بروشور تبلیغاتی شکایتی از آنها نداریم.
 
به گفته‌ی وی؛ مشخصات شماری از زنانی که در فرم‌ها و دفترچه‌ی مکشوفه از مرکز فوق ثبت شده بود حسب دستور قضایی به صورت تلفنی احضار شده و اکثراً اظهار کردند به جهت حفظ آبرو و فاش نشدن موضوع در نزد خانواده‌هایشان حاضر به حضور در پلیس آگاهی جهت تحقیقات و طرح شکایت نشدند.
 
سرهنگ عباس‌زاده اظهار کرد: استعلام به عمل آمده از معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز حاکی است برای مرکز کاشت مو و لیزر مذکور هیچ مجوزی صادر نشده و فعالیت آنها غیرقانونی و غیرمجاز است و نهایتاً مرکز فوق با دستور مراجع قضایی و با همکاری معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز توقیف و از فعالیت آن ممانعت به عمل آمد و همه‌ی تابلوهای آنها توسط مؤسسان جمع‌آوری شد.
 
این مقام انتظامی درباره‌ شیوه و شگرد متهمان گفت: آنها با اطلاع‌رسانی پیشین از طریق نشر بروشورهای تبلیغاتی در سطح کلان‌شهر تبریز، مشتریان خود را به صورت مراجعه حضوری به آن مرکز و یا به صورت تلفنی شناسایی کرده و به محض مراجعه مشتریان به آن مرکز یکی از متهمان تحت عنوان منشی و دیگری در پوشش دکتر متخصص به نامبردگان مشاوره داده و اقدامات خود را تشریح می‌کردند و پس از جلب رضایت مشتری نسبت به عقد قرارداد اقدام می‌کردند و در جهت نیات پلید و شوم خود حرکت می‌کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و جمع‌آوری علل و مدارک کافی به همراه متهمان به دادسرا ارسال و متهمان با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------