قتل پسر جوان به بهانه یافتن گنج



اخبار حوادث - مرد جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت
قتل پسر جوان به بهانه یافتن گنج

حکم قصاص مردی که در یک نقشه هولناک پسر جوانی را به بهانه یافتن گنج به قتل رسانده بود از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد.

چهارم دی سال 90 مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی شهریار از ناپدید شدن برادرش به نام «صمد» خبر داد.

ماموران با اطلاع از این موضوع بلافاصله دست به کار شدند و تلاش خود برای پیدا کردن این مرد آغاز کردند. در تحقیقات ماموران به سراغ دوستان «صمد» که آخرین بار با او بودند رفتند. در نهایت تناقض گویی های دوستان «صمد»، راز معمای ناپدید شدن او را فاش کرد.

یکی از دوستان «صمد» در بازجویی ها با اعتراف به قتل «صمد» به ماموران گفت: یکی از دوستانم به نام «فرشید» به من گفت که «صمد» با همسرش ارتباط پنهانی دارد و باید او را ادب کنیم. او گفت که عکس های همسرش در گوشی «صمد» دیده شده است و اگر او را ادب کنیم دستمزد خوبی از پدر و عموی زنش برایمان می گیرد. من و دو نفر از دوستان، «صمد» را به بهانه یافتن گنج به بیابان کشاندیم و در آنجا من «صمد» را با چاقو به قتل رساندم و دوستانم هم جسد او را آتش زدند. پس از آتش زدن «صمد»، او را در بیابان دفن کردیم.

با اعتراف این مرد، چهار متهم دیگر این پرونده دستگیر شدند و پس از اعتراف به جرم خود یکبار در شعبه 74 دادگاه کیفری محاکمه شدند.

در این جلسه اولیای دم تقاضای قصاص کردند.که متهم ردیف اول به قصاص، پرداخت دیه، یکسال زندان و 80 ضربه شلاق محکوم شد.

متهم ردیف دوم نیز به 16سال زندان، پرداخت دیه و 80 ضربه شلاق محکوم شد. «فرشید» نیز به 12 سال زندان محکوم شد اما با اعتراض متهمان، این حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه 71 فرستاده شد.

در پایان آن جلسه هیات قضایی متهم ردیف اول را به قصاص و پرداخت دیه، متهم ردیف دوم را به 10 سال زندان، فرشید را به 7سال و عروجعلی را به 3 سال زندان محکوم کردند. این حکم صبح امروز در شعبه نهم دیوان عالی کشور تایید شد و قرار است به زودی اجرا شود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------