شرور قمه به دست مجتمع "قرمز‌ها" دستگیر شد/ شرور خطرناک قصد منفجر کردن آپارتمان مسکونی را داشت



اخبار,اخبار حوادث, اراذل و اوباش

 

اخبار حوادث - شرور قمه به دست مجتمع "قرمز‌ها" دستگیر شد/ شرور خطرناک قصد منفجر کردن آپارتمان مسکونی را داشت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شرور مجتمع آپارتمان‌های "قرمز‌ها" خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: درپی اطلاع خبری مبنی بر اینکه فردی سابقه دار در مجتمع آپارتمان "قرمز‌ها" با شرارت و عربده کشی و درگیری شدید و تهدیدشمشیر و تخریب خودرو قدرت نمایی می‌کند، سریعا اکیپ گشت کلانتری ۲۲ با امکانات کامل و تجهیزات کافی به منظور بررسی و دستگیری شرور به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متهم حالت طبیعی نداشت و با در دست داشتن شمشیر و قمه اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو پراید نموده و با سر و صدای بلند شروع به عربده کشی و فحاشی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی اپارتمان نموده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: بابررسی به عمل آمده مشخص شدمتهم از ارازل و اوباش سابقه دار می‌باشد که به محض مشاهده ماموران به داخل منزل متواری شد و اقدام به بستن قفل درب منزل از پشت نمود و تمام شیشه‌های آپارتمان را با شمشیر تخریب و قصد انفجار آپارتمان با استفاده از باز نمودن فلکه گاز و روشن نمودن آتش را داشت.

وی افزود: اهالی محل همگی خواستار برخورد جدی با این فرد شرور و سابقه دار که در سالهای قبل نیز اقدام به چنین شرارتهایی نموده شدند.

سرهنگ شیرزادی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی ماموران با تخریب درب وارد منزل شده که متهم با شمشیر مجددا اقدام به عربده کشی و فحاشی به ماموران و تخریب کل وسایل منزلش نمود که هرچه متهم را دعوت به آرامش کرده مثمر ثمر نبود نهایتاً با روشهای پلیسی در حالی که تمامی اعضای بدن وی دارای زخم و جراحت ناشی از خود زنی بود دستگیر شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------