انهدام باند سارقان منزل با جان‌فشانی 2 مامور کلانتری/ ضارب با گلوله پلیس راهی بیمارستان شد



اخبار حوادث - انهدام باند سارقان منزل با جان‌فشانی 2 مامور کلانتری/ ضارب با گلوله پلیس راهی بیمارستان شد

با شجاعت و جان‌فشانی 2 مامور کلانتری باند سارقان منزل جنت آباد متلاشی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ ماموران کلانتری 138 جنت آباد با شجاعت و جان فشانی خود توانستند یک باند حرفه‌ای سرقت که به خانه‌های خالی از سکنه دستبرد می‌زدند را منهدم کنند.

پنجم آذرماه گشت کلانتری 138 جنت آباد در حال تردد در خیابان جهاد اکبر بودند که متوجه حرکات مشکوک یک دستگاه خودرو پراید که دارای 3 سرنشین مرد و زن بود، شدند و آنان را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

این روند ادامه داشت تا اینکه ظن ماموران به یقین تبدیل شد و متوجه شدند که این افراد همان سارقان خانه‌های خالی از سکنه منطقه جنت آباد هستند که مدت‌ها از دست پلیس متواری بودند.

بنا بر مشاهده ماموران خودرو متهمان در مقابل خانه‌های چراغ خاموش منطقه جنت آباد توقف می‌کرد و زن جوانی از خودرو پیاده شده و زنگ منازل را به صدا در می‌آورد و چنانچه فردی پاسخگو بود محل را ترک کرده و به دنبال سوژه دیگری می‌رفتند، تا اینکه پس از به صدا در آمدن زنگ چندین منزل مسکونی سارقان یک خانه خالی از سکنه را پیدا کرده و به کمین برای پیاده کردن نقشه سرقت نشستند.

ماموران کلانتری 138 جنت آباد که از دور مراقب رفتار سارقان بودند، متوجه شدند که این افراد در حال تخریب قفل درب یک منزل برای ورود به آن هستند که سریعا با درخواست نیروی کمکی وارد عمل شده و به سمت سارقان حرکت کردند.

سارقان خشن به محض مشاهده پلیس ابتدا با گاز اشک آور یکی از ماموران را مصدوم کردند که با یورش یکی دیگر از ماموران مواجه شدند، دیگر مامور کلانتری با مشاهده مجروح شدن همکارش اقدام به شلیک یک تیر هوایی کردند که متاسفانه از پشت سر ناجوانمردانه مورد اصابت ضربات چاقو یکی از سارقان قرار گرفت و از ناحیه کتف مجروح شد.

به دنبال این موضوع سارقان اقدام به فرار کردند که یکی دیگر از ماموران کلانتری با هشدار و دستور توقف متهمان و بی توجهی آنان اقدام به شلیک تیر جنگی کرد و پای یکی از متهمان را مورد هدف اصابت گلوله قرار داد.

با مجروح شدن یکی از متهمان و رسیدن نیروهای کمکی 2 متهم دیگر نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرانجام با انتقال 2 مامور مجروح به بیمارستان ولیعصر ناجا و همینطور انتقال متهم مجروح به درمانگاه پرونده سرقت‌های این باند خشن بسته شد.

سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتر دوم پلیس پایتخت با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از بررسی داخل خودرو متهمان یک عدد چاقو بزرگ مخصوص درگیری، ۶ عدد پیچ گوشتی بزرگ مخصوص بازکردن انواع درب و ۲ عدد دیلم سرکج مخصوص باز کردن درب منازل و حیاط به همراه کلید و اسپری اشک آور کشف گردید که در این رابطه پرونده تشکیل و پس از تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر جرایم متهمین و پیدایش سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------