"نسرین قلابی" دستگیر شد/ اخاذی از خانم‌ها با شگرد انتشار عکس‌های مبتذل



اخبار حوادث - "نسرین قلابی" دستگیر شد/ اخاذی از خانم‌ها با شگرد انتشار عکس‌های مبتذل

مردی که خود را در یکی از شبکه های اجتماعی، نسرین معرفی کرده بود ، در بیرجند دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی با اعلام این مطلب افزود: کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات هنگام پایش فضای مجازی متوجه شدند شخصی که خود را نسرین معرفی کرده بود با بارگذاری عکس های مبتذل با کاربران یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به برقراری ارتباط می کند.
 
سرهنگ "سیدغلامرضا حسینی" افزود: این فرد با بارگذاری عکس های مبتذل خود فرهنگ بی بند و باری را در جامعه رواج می داد که کارآگاهان با ردگیری های سایبری دریافتند که مالک تلفن همراه با جابه جایی عکس ها فقط قصد تحریک کاربران خود را دارد.
 
وی گفت: در ادامه کارآگاهان خود را یکی از کاربران او معرفی کردند و با استفاده از شگردهای سایبری متوجه شدند که این شبکه اجتماعی تلفن همراه توسط یک مرد هدایت می شود و اسم نسرین و عکس های مبتذل که بنا به ادعای وی عکس های خودش بوده و فقط دامی برای سوء استفاده و اخاذی است.
 
حسینی اضافه کرد: کارآگاهان با هماهنگی قضایی خود را طعمه فرد هرزه نگار قرار دادند و هنگامی که او قصد اخاذی از کارآگاهان را داشت در محل سکونتش در یکی از خیابان های مرکزی بیرجند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
 
وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده اعتراف کرده که از طریق این نرم افزار و بارگذاری عکس های مبتذل و استفاده از اسم دختر قصد داشته تا از کاربران خانم که با وی ارتباط برقرار می کردند عکس های شخصی گرفته و از کاربران مرد اخاذی کند.
 
رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی اضافه کرد: با تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------