آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سارق منزل را شناسایی کنید/ حمله به صاحبخانه و فرار با کیف طلا جواهرات+ عکس



اخبار حوادث - سارق منزل را شناسایی کنید/ حمله به صاحبخانه و فرار با کیف طلا جواهرات+ عکس

پلیس از مردم درخواست تا با شناسایی سارق حرفه‌ای و خشن منزل آنان را در دستگیری این متهم فراری یاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 23 آبان ماه فردی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأمور اعلام کرد منزلش مورد سرقت قرار گرفته که در حین فرار ، سارق با وی درگیر شده و با تهدید سلاح سرد از محل متواری شده است . 
 
پرونده در اداره هفدهم پلیس آگاهی : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت


اظهارات مالباخته : 
مالباخته پس از حضور در اداره هفدهم آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "حدودا ساعت 1500 هنگام مراجعت به منزل متوجه شدم فردی داخل منزل است ! ؛ این فرد به محض مشاهده بنده به سمت من حمله ور شد و در حالیکه یک قبضه چاقو به دست داشت از خانه خارج شد ؛ زمانیکه به وارسی وسایل داخل خانه پرداختم متوجه شدم طلا و جواهرات همسرم بهمراه چند سکه طلا  به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان به سرقت رفته است " . 

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 
شناسایی تصویر متهم : 
با مراجعه به محل وقوع سرقت واقع در منطقه طرشت – بلوار شهید صالحی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که در پارکینگ مجتمع مسکونی محل وقوع سرقت ، دوربین های مداربسته پیش بینی شده است ؛ بلافاصله تصاویر بدست آمده مورد بررسی قرار گرفت و تصویر سارق در حین ورود به مجتمع و همچنین در لحظه فرار مورد شناسایی قرار گرفت .

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : "با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور شناسایی هویت متهم ، دستور انتشار تصویر بدست آمده از سارق از سوی مقام محترم قضایی صادر شده ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت صاحب تصویر شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص از طریق شماره تماس 51055390 و 51055392 در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند " . 
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------