عامل اسیدپاشی مشهد دستگیر شد‌



اخبار حوادث - عامل اسیدپاشی مشهد دستگیر شد‌

فردی از مصدومان اظهار کرد که به همراه دوستش در خیابان کشاورز در حال حرکت بوده‌اند که در یک لحظه یک دستگاه موتور سیکلت به آنان از پشت سر نزدیک شده و با صدا زدن نام آنان، ظرف محتوا اسید را بر روی آنان ریخته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فردی که در پی اختلافات خانوادگی و به‌قصد انتقام جویی از همسرش اقدام به اسید پاشی کرده بود، در مشهد دستگیر شد.

بهمن امیری‌مقدم در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از مقام محترم قضایی مبنی بر اینکه غروب بیست وپنجم آبان ماه امسال دو زن جوان و دختر بچه 11 ساله‌ای در خیابان کشاورز مشهد مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان خراسان رضوی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ کارآگاه حسین بید‌مشکی به منظور تحقیق و چگونگی موضوع به محل وقوع حادثه و بیمارستان مورد بستری مصدومین عزیمت کردند.

امیری بیان کرد: در تحقیقات به‌عمل آمده از مصدومان در این جرم به‌وقوع پیوسته، فردی از مصدومان اظهار کرد که به همراه دوستش در خیابان کشاورز در حال حرکت بوده‌اند که در یک لحظه یک دستگاه موتور سیکلت به آنان از پشت سر نزدیک شده و با صدا زدن نام آنان، ظرف محتوا اسید را بر روی آنان ریخته است.

وی تصریح کرد: در این حادثه زن جوان به همراه دوستش و دختر بچه 11 ساله دچار سوختگی از ناحیه صورت، دست و پا شدند. در همین راستا تحقیقات پلیسی نشان می‌داد که یکی از مصدومان با شوهرش که از اراذل و اوباش شهرک شهید رجایی مشهد است، اختلاف خانوادگی دارد. لذا مسیر این زن به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و در همین راستا شوهر این زن که خود را از دید ماموران قانون مخفی کرده بود، در روز نهم آذرماه در مخیفگاه خویش دستگیر و به ارتکاب اسید‌پاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تحقیقات متهم 35 ساله هم‌اکنون ادامه دارد، گفت: حال سه مصدوم این حادثه رضایت بخش است و به دلیل بهبود وضعیت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
اخبار حوادث - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------