آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

«کر و لال»های سارق دستگیر شدند



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - «کر و لال»های سارق دستگیر شدند

سارقان کر و لال که در داخل قطار مسافری بندرعباس – تهران اقدام به سرقت تلفن همراه مسافران می کردند توسط پلیس راه آهن تهران و هرمزگان دستگیر شدند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رحمت الهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه مسافران در داخل قطارهای مسافری بندرعباس – تهران و بالعکس، مأموران آگاهی پلیس راه آهن تهران و هرمزگان تحقیقات گسترده ای را جهت شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد، دو نفر کر و لال اقدام به سرقت گوشی موبایل مسافران در قطار بندرعباس – تهران می کنند؛ پس از شناسایی متهمان، ماموران پلیس راه آهن، آنها را در ایستگاه راه آهن «تپه سفید» دستگیر کردند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: متهمان در بازجویی به صورت نوشتاری به سرقت 22 دستگاه گوشی موبایل از داخل قطار و فروش آن به چند نفر مالخر اموال مسروقه در بازار برق بندرعباس اعتراف کردند.

سردار رحمت الهی افزود: به منظور دستگیری مالخران اموال مسروقه، مأموران آگاهی پلیس راه آهن تهران با هماهنگی مقام قضایی به همراه متهمان به بندر عباس اعزام و با همکاری مأموران آگاهی پلیس راه آهن هرمزگان ضمن اخذ پرینت تماسهای گرفته شده با گوشی های مسروقه طی عملیاتی ضربتی، چهار نفر از مالخران را شناسایی و دستگیر کردند.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------