نقشه زوج جنایتکار برای قتل مرد میانسال



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - متهمان پس از جنایت، جسد را در حاشیه شهر رها کردند
نقشه زوج جنایتکار برای قتل مرد میانسال

زوج جنایتکار که پس از قتل مرد میانسال جسد او را در حاشیه شهر رها کرده بودند، در جریان تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشودند، هر چند ادعا کردند به دلیل مزاحمت تلفنی مرد میانسال را به قتل رسانده‌اند. 

به گزارش جام جم، اوایل آبان امسال ماموران پلیس آگاهی تبریز در جریان کشف جسد مردی در حاشیه شهر قرار گرفتند. در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در محل کشف جسد حاضر شده و در بررسی های خود دریافتند، جسد متعلق به مرد میانسالی است که پس از کشته شدن در محل دیگری به آنجا منتقل شده بود.

از سوی دیگر پـــــزشک قانونی اعلام کرد، حدود 24 ساعت از زمان قتل می گذرد و مقتول بر اثر خفگی جان باخته است.

پس از بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. کارآگاهان با بررسی پرونده افراد گمشده توانستند هویت مقتول به نام امیر پنجاه ساله را شناسایی کنند. خانواده امیر پس از غیبت طولانی او با مراجعه به پلیس شکایتی را مطرح کرده بودند.

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد و ماموران به بررسی تماس های مقتول و ارتباطات او پرداختند. تحقیقات نشان می داد، امیر هیچ اختلافی با فردی نداشته و به احتمال قوی قربانی انتقامی کور شده است. از سوی دیگر همزمان با قتل، خودروی مقتول نیز سرقت شده بود.

تیم جنایی مشخصات خودروی مقتول را در اختیار گشتی های پلیس قرار داد تا با مشاهده خودرو آن را توقیف کنند. تجسس های پلیس در این زمینه ادامه داشت تا این که کارآگاهان دریافتند، مقتول چند بار با خانه ای در محله آبرسان تبریز تماس گرفته و آخرین تماس او هم با این خانه بوده است.ماموران سپس تحقیقات را بر ساکنان این خانه متمرکز کرده و متوجه شدند زوج میانسالی همراه دختر جوانشان در این خانه زندگی می کنند. زوج میانسال به نام هومن و لیلا برای تحقیقات به اداره آگاهی احضار شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که منکر هر گونه آشنایی با مقتول و اطلاع از سرنوشت او شدند. تیم جنایی به تحقیقات از این زوج ادامه دادند تا این که خودروی مقتول در حوالی خانه مظنونان کشف شد.

کارآگاهان که اطمینان داشتند این زوج در قتل نقش داشته اند، به بازجویی ها ادامه دادند تا این که لیلا لب به اعتراف گشود و گفت: مقتول چندی قبل همراه پسرش به خانه ما آمد تا از دخترم خواستگاری کند. به دلیل این که دخترم می خواست درس بخواند ما با این ازدواج مخالفت کردیم. از آن زمان مزاحمت های امیر شروع شد و او به خانه مان زنگ می زد تا رضایت ما را برای ازدواج بگیرد.

زن میانسال ادامه داد: روز حادثه وقتی به خانه آمدم، او مقابل در ایستاده بود و با تهدید وارد خانه مان شد. در این لحظه همسرم به خانه آمد و با او درگیر شد و امیر را با روسری من خفه کرد. بعد از قتل موضوع را به یکی از بستگان همسرم اطلاع دادیم که با کمک او جسد را به حاشیه شهر انتقال داده و آنجا رها کردیم. تصور نمی کردیم پلیس ما را شناسایی کند.

پس از این اعترافات کارآگاهان سومین متهم این پرونده را هم دستگیر کردند که او هم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من جسد را داخل خودروی مقتول گذاشته و در حاشیه شهر رها کردم. بعد هم خودروی امیر را در خیابانی رها کردم تا پلیس تصور کند او با انگیزه سرقت خودرو به قتل رسیده است.با توجه به تناقض گویی های متهمان در بازجویی ها، تحقیقات برای شناسایی انگیزه اصلی آنها از قتل ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------