قتل به خاطر یک اعتراض/ پسر جنایتکار به زودی اعدام می‌‌شود



اخبار حوادث - قتل به خاطر یک اعتراض/ پسر جنایتکار به زودی اعدام می‌‌شود

پسر خشن که در یک درگیری با قمه دست به جنایت زده بود، به زودی اعدام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 19 آذر سال 89 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در جلوی در یک مجتمع مسکونی در اسلامشهر به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور کارآگاهان پلیس مشخص شد که پسر 24 ساله ای به نام مهدی همراه با سه برادرش با یکی از ساکنان این مجتمع درگیر شده و پس از ضربه با قمه به او، پا به فرار گذاشته است.
 
پدر مقتول در جریان تحقیقات به ماموران گفت: 10 روز بود که یک خودروی دوو سی یلو، در پارکینگ خانه مان پارک بود و نمی‌دانستیم صاحب آن کیست. روز حادثه وقتی پسرم به محل کارش می رفت دید چهار پسر جوان وارد پارکینگ مجتمع شدند و قصد سوار شدن به‌خودروی دوو را داشتند. پسرم به آنها اعتراض کرد اما آن چهار جوان با پسرم درگیر شدند و یکی از آنها به نام محسن با قمه به سینه پسرم زد و فرار کرد.
 
با این اظهارات تلاش ماموران پلیس در این خصوص آغاز شد و در نهایت آنها توانستند سه سال پس از وقوع جنایت متهم را دستگیر کنند. متهم با اعتراف به این جنایت به ماموران گفت: یک دوو سی یلو خریده بودم اما چون با فروشنده اختلاف حساب داشتم ، تصمیم گرفتم ماشین را در جایی دورتر از خانه‌مان پارک کنم . به همین خاطر ماشین را به یک مجتمع مسکونی در نزدیکی خانه‌مان بردم و در پارکینگ آنجا گذاشتم. بعد از چند روز، وقتی همراه برادرانم برای بردن ماشین به آنجا رفتم، با مقتول درگیر شدم .درگیری بالا گرفت و من با قمه به داوود زدم. من قصد کشتن کسی را نداشتم اما وقتی درگیری بالا گرفت قمه کشیدم.
 
مادر متهم نیز که به اتهام فراری دادن پسرش دستگیر شده بود به ماموران گفت: وقتی فهمیدم پسرم در درگیری مرتکب قتل شده از ترسم خانه ام را فروختم و همراه پسرم به روستایی در شمال کشور رفتم.
 
در نهایت با اعتراف متهم پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. این پسر به همراه سه برادرش و مادرش در این شعبه محاکمه شدند.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محسن را به قصاص محکوم کرد. سه برادر محسن نیز هر کدام به جزای نقدی محکوم شدند و مادر آنها تبرئه شد. این حکم به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید و قرار است به زودی متهم به پای چوبه دار برود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------