نجات شبانه دختران ورزشکار در نوشهر



نجات شبانه دختران ورزشکار در نوشهر

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از انجام موفقیت‌آمیز عملیات شبانه امداد و نجات دو دختر جت‌اسکی‌سوار گرفتار در آب‌های ساحلی حوزه بندر نوشهر خبر داد.

 در این باره گفت: پیرو گزارش دریافتی در ساعت 20:15 روز پنجشنبه 14 شهریورماه از سوی مرکز هماهنگی و جستجو و نجات دریایی اداره کل مبنی بر مفقودشدن یک فروند جت‌اسکی در محدوده 10مایلی آب‌های ساحلی بندر نوشهر، بلافاصله گروه امداد و نجات دریایی اداره کل به وسیله شناور ناجی به همراه دو قایق همیار به منطقه اعزام شد.

وی افزود: خوشبختانه در کمتر از دو ساعت عملیات جستجو، در ساعت 21:45 اعضای تیم موفق به پیداکردن جت‌اسکی و نجات راکبان آن در فاصله یک مایلی از ساحل در محدوده پلاژ آرام اندرور واقع در 20 کیلومتری نوشهر و انتقال آنان به ساحل شدند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران دورشدن از ساحل و نقص فنی جت‌اسکی را از دلایل وقوع این حادثه عنوان کرد و خواستار رعایت نکات ایمنی از سوی دارندگان شناورهای تفریحی برای پیشگیری از هرگونه سانحه ناگوار دریایی شد.

کیاکجوری با اشاره به مشکلات مربوط به انجام هرگونه عملیات امداددریایی در شب، خاطرنشان کرد : با توجه به مهارت و آشنایی تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با جریان‌های آبی و بادی منطقه و همکاری خوب قایق‌های همیار ناجی، خوشبختانه این عملیات با موفقیت به پایان رسید و هر دوگرفتار در دریا نجات یافتند.

وی از تمامی گردشگران خواستار شد: در صورت وقوع هرگونه سانحه دریایی در سواحل مازندران (حدفاصل بابلسر تا رامسر) مراتب را از طریق تلفن‌همراه اول یا ایرانسل به شماره 1550 (بدون پیش شماره) به مرکز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر اعلام کنند./ايسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------