احضار روح و جن‌گیری ترفند مرد شیاد برای کلاهبرداری از افراد ساده لوح



اخبار حوادث - احضار روح و جن‌گیری ترفند مرد شیاد برای کلاهبرداری از افراد ساده لوح

پلیس شهرستان اشكذر استان یزد فرد شیادی را كه با بهانه های مختلف بخت گشایی، احضار روح و ... اقدام به فریب افراد ساده لوح و خرافاتی كرده بود دستگیر كرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: در پی كسب خبری در مورد اینكه فرد شیادی با فریب افراد ساده لوح و خرافاتی اقدام به گسترش رمالی و فالگیری كرده  و از این طریق كسب درآمدی را برای خود فراهم كرده است بررسی این موضوع در دستور كار قرار گرفت.
 
سرهنگ "محمد حسن باقری فهرجی" ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی اشكذر پس از انجام تحقیقات لازم و كسب اطمینان از درستی این موضوع هماهنگی های لازم با مقامات قضائی را انجام دادند و متهم را دستگیر كردند.
 
 وی افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به فالگیری، رمالی، فریب اذهان عمومی در رابطه با احضار روح، جن گیری و بخت گشایی اعتراف كرد.
 
معاون اجتماعی انتظامی استان یزد ضمن اعلام این مطلب كه در بازرسی از محل كار متهم انواع و اقسام كتب رمالی، كاغذهای دعانویسی و 100 عدد دعاهای مختلف كشف شده است از همشهریان درخواست كرد چنانچه از فعالیت افراد سودجو و فریبكار در این زمینه ها اطلاعی دارند مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام كنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------