مادر روانی با نوزاد 2 روزه‌اش خودکشی کرد/ مرد جوان: تنها 30 دقیقه همسرم را رها کردم+ عکس



اخبار حوادث - مادر روانی با نوزاد 2 روزه‌اش خودکشی کرد/ مرد جوان: تنها 30 دقیقه همسرم را رها کردم+ عکس

فرار ناگهانی و بی مورد تازه مادری که تنها ۲ روز از مادر شدنش می گذشت ازبیمارستان، به مرگ او و نوزاد ۲ روزه اش در لابلای صخره ها ختم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مادر جوان به همراه نوزاد تازه متولد شده اش که از بیمارستان فرار کرده بود ، روز 4شنبه  3 دسامبر در دره " ایوان" در جنوب انگلیس مرده پیدا شدند.
 
" شارلوت بوان" آخرین بار در بخش زایمان بیمارستان بریستول ،در روز 3 شنبه در شبی سرد  و در ساعت 9 شب ،در حالی که نوزاد تازه متولد شده اش را در پتویی پیچیده بود ، توسط دوربین های مداربسته دیده شده که بیمارستان را ترک می کند.
 
پلیس جسد خانم " بوان" و نوزادش را 4 شنبه شب در دره ایوان  پیدا کرد زمانی که یکی از مامورین گشت پلیس یک جفت کفش راحتی  مخصوص بیمارستان را در لابلای صخره ها کشف کرد.
 
رئیس کارآگاهان " سیمون کریسپ " می گوید: "بعد از اینکه یکی از ماموران پلیس از پیدا کردن یک جفت کفش بیمارستانی در لابلای صخره ها خبر داد ، تیم تجسس قوی به همراه هلی کوپتر پلیس به آنجا اعزام شده و شروع به جستجو کردند.

اخبار,اخبار حوادث ,خودکشی
این یک  حادثه بسیار وحشتناک است.نوزادی که فقط 2 روز متولد شده بود مرده پیدا شد.ما همچنان منتظر نظر قطعی پزشکی قانونی برای علت مرگ هستیم اما ما در مورد مرگ آنها به کسی مشکوک نیستیم چرا که به نظر می رسد خانم "بوان" خود و نوزادش را کشته است.
 
بعد از گم شدن مادر و نوزاد 2 روزه اش ، " پاسکال مالبراگ" همسر خانم " بوان" و پدر نوزاد تازه متولد شده ،با استفاده از خانواده و دوستانش برای یک جستوجوی گسترده به خیابان ها می آیند.
 
آقای " مالبراگ" می گوید: "من تا ساعت 8:30 شب در کنار او بودم یعنی تنها نیم ساعت قبل از فرار "شارلوت" در ساعت 9 شب از بیمارستان و گم شدنش ، آنجا را ترک کردم. ما مدت ها  منتظر به دنیا آمدن فرزند خود بودیم هنوز هم باورم نمی شود چه اتفاقی افتاده است و چرا. 
 
 بعد از انتشار خبر مرگ غم انگیز مادر جوان به همراه نوزاد 2روزه اش ، اخباری در خصوص مشکلات روانی خانم " بوان " پدیدار شد و مشخص شد که او از بیماری روانی " اسکیزوفرنی " و افسردگی حاد رنج می برده است. با این حال طبق گفته پلیس علت و چگونگی مرگ خانم " بوان" هنوز غیر شفاف است و پلیس به دنبال چگونگی مرگ این مادر جوان و نوزاد 2 روزه است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------