دستگیری ‌زن کلاهبردار



اخبار حوادث - دستگیری ‌زن کلاهبردار

فرمانده پلیس آگاهی لرستان گفت‌: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و پلیسی دریافتند ‌ زنی با ظاهری شیک و آراسته با خرید اجناس از فروشگاه‌های البسه سطح شهر خرم‌آباد اقدام به کلاهبرداری می‌کند‌، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ قدرت‌الله دالونددر جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران با تحقیقات گسترده در عملیاتی غافلگیرانه زن کلاهبردار را در یکی از مغازه‌های البسه فروشی شهر خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند‌.

این مقام انتظامی تصریح کرد‌: متهمه با مراجعه به مغازه‌های‌های البسه‌فروشی سطح شهر با استفاده از کارت‌های عابر بانک متعددی که در اختیار داشت، اقدام به خرید اجناس کرده، اما اقدام بانکی از دستگاه کارت‌خوان متعلق به فروشندگان صورت نگرفته است‌. کلاهبردار به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و عنوان داشت که به فروشگاه‌های شلوغ شهر مراجعه و در اولین فرصت با ارائه رسید پرداخت تاریخ گذشته کارت‌های عابر بانک مقادیری پوشاک خریداری می‌کند و خیلی سریع از مغازه‌ها بیرون می‌رود.

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: در بازرسی از این کلاهبردار ۵ فقره کارت عابر بانک متعلق به بانک‌های مختلف به همراه مقادیری رسید خرید از دستگاه کارت‌خوان تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

دالوند افزود: از متهمه ۲۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کشف و ضبط شد.

پوشاک‌فروش سارق از آب درآمد
فرمانده انتظامی دلفان از کشف گوشی‌های همراه ۲۰۰ میلیون ریالی مسروقه توسط سارقی پوشاک‌فروش در پاساژی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌نجات کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی داخل یک پاساژ در دلفان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران با استفاده از ابزارهای فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند.

کرمی ادامه داد‌: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق که در پاساژ مربوطه مغازه پوشاک‌فروش دارد و کلید پاساژ را نیز در اختیار داشته است، اقدام به سرقت گوشی‌های موبایل یکی از مغازه‌های داخل پاساژ می‌کند.

فرمانده انتظامی دلفان اضافه کرد‌: مخفیگاه متهم که به منطقه‌ای در تهران متواری شده‌،‌ شناسایی و مقادیری از گوشی‌های سرقتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از وی کشف و تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------