جزئیاتی درباره درگیری مسلحانه در گلپایگان



اخبار حوادث - جزئیاتی درباره درگیری مسلحانه در گلپایگان

رییس کل دادگستری لرستان خبر سرقت مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز را که پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند را تکذیب کرد.

به گزارش میزان جعفر بدری در این باره گفت: هیچ سرقت مسلحانه ای از بانک‌های شهر الیگودرز انجام نشده و سارقان هیچ رابطه ای با استان لرستان ندارند و این خبر کذب است.

او گفت: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با عاملان ناامنی و بر هم زنندگان آرامش و امنیت اجتماعی و روانی قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد کسی در جامعه خلل و بی نظمی ایجاد کند.

او گفت: افرادی که به هر بهانه ای قصد بر هم زدن امنیت مردم را داشته باشند و خللی در آرامش اجتماعی ایجاد کنند، مطمئن باشند دستگاه قضایی قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

رییس کل دادگستری لرستان در ادامه گفت: ارتباط سارقان مسلح اصفهانی که با ماموران ناجا درگیر شدند را با لرستان تکذیب می کنم و این سارقان هیچ ارتباطی با استان لرستان ندارند و هیچ گونه سرقت مسلحانه ای در این استان رخ نداده است.

براساس این گزارش تیر اندازی در شهرستان خمین و گلپایگان توسط سارقین بانک این سارقین در صبح شنبه 6 دی ماه سال جاری به یکی از بانکهای شهرستان خمین یورش برده و با کشتن یک نفر متواری می‌شوند و به سمت استان اصفهان و شهرستان گلپایگان حرکت می‌کنند که در راه با مامورین نیروی انتظامی مواجه شده و با شهید کردن چهار نفر به حرکت خود ادامه می‌دهند. 

اخبار حوادث - میزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------