کلاهبرداری در پوشش مسکن مهر



اخبار,اخبار حوادث , کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - متهمان در تهران دستگیر شد
کلاهبرداری در پوشش مسکن مهر

2 کلاهبردار که با ثبت نام ۲ واحد در طرح مسکن مهر اقدام به پیش فروش به ۸ نفر به ارزش کلی ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

با وصول چندین فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری و پیش فروش آپارتمان های مسکن مهر، موضوع در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

پس از انجام اقدامات اولیه پرونده و اخذ شکایت شکات، بررسی اسناد، قولنامه های موجود و فیش های واریزی مشخص گردید افرادی به هویت های معلوم با ثبت نام ۲ واحد در طرح مسکن مهر اقدام به پیش فروش به ۸ نفر به ارزش کلی ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده اند.

پس از انجام استعلامات لازم و اخذ دستور قضایی متهم که از کارمندان خدماتی آموزش و پرورش استان بود شناسایی و دستگیر گردید و از وی بازجویی به عمل آمد که به موضوع کلاهبرداری با متهمین فوق الذکر اعتراف کرد و عنوان داشت از طریق شخصی به نام «ن-ا» که فامیلم بود با «ل-ث» آشنا شدم و به ازای هر واحدی که من می فروختم مبلغی ناچیز به من می دادند و در حال حاضر متواری هستند و اطلاعی از محل مخفی شدن آن ها ندارم.

در ادامه رسیدگی به پرونده از طریق استعلام از ثبت احوال و بانک های برون سازمانی آخرین آدرس اعلامی خانواده متهم شناسایی شد که پس از بررسی مشخص گردید خانواده خود را نیز رها کرده و متواری گردیده که با انجام اقدامات فنی و انجام ۴ فقره نیابت قضایی در تهران شناسایی، دستگیر و به این استان منتقل گردید.

در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی به جرم کلاهبرداری معترف و با قرار سه میلیارد ریالی تحویل زندان شهرکرد گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------