آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

روایت دردناک دختر بی‌گناه به جرم دوست داشتن پدرش/ دادگاه پدر جنایتکار را به یک سال زندان محکوم کرد!



اخبار حوادث  - روایت دردناک دختر بی‌گناه به جرم دوست داشتن پدرش/ دادگاه پدر جنایتکار را به یک سال زندان محکوم کرد!

یک دختر 13 ساله بعد از جستجوی فراوان و پیدا کردن پدر گمشده اش از طریق شبکه فیسبوک ، به خانه پدرش نقل مکان می کند، در حالی که نمی‌دانست قرار است مورد تجاوز بی‌رحمانه پدرش قرار بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یک دختر دانش آموز که اسمش فاش نمی شود بعد از مدتها جستجو سرانجام مکان پدرش را از طریق نوشته های شبکه اجنماعی فیسبوک او پیدا کرد.

پدر این دختر 13 ساله که همیشه فردی دائم الخمر بود به دلیل رفتارهای منزجر کننده اش مدتها پیش بی دلیل خانواده خود را رها کرد.

دادگاه گزارش می دهد که دختر نوجوان بعد از ملاقات با پدرش از او در خواست کرده بود که اگر اجازه بدهد می خواهد در خانه پدرش زندگی  کند.

بعد از آن دختر 13 ساله به خانه پدر 41 ساله اش در یورکشیر انگلیس نقل مکان کرد.

اما پس از مدتی، مستی و خوی حیوانی پدر باعث شد تا از دختر نوجوانش سوءاستفاده کند و با آن دختر در طول 6 ماه به طور مکرر رابطه جنسی برقرار کرد.

مامور پرونده آقای تیموتی کاپستیک گفت: پدر شیطان صفت به طور منظم با دخترش در طول 6 ماه ارتباط جنسی برقرار می کند.دادگاه اظهار می کند که پدر دختر نوجوانش را قبل از داشتن رابطه ،تشویق به خوردن مشروبات الکلی می کرد.

بعد از 6 ماه دختر 13 ساله سرانجام از خانه پدرش نقل مکان می کند و سراغ یک مددکار اجتماعی می رود و از اتفاقی که برایش افتاده است می گوید و بعد از آن دختر جریان را برای پلیس بازگو می کند.

پلیس مدارکی را در گوشی همراه پدر پیدا می کند که نشان می داد او با دخترش رابطه داشته است.اما این مرد در بازجویی های پلیس داشتن هر گونه تماس با دخترش را انکار می کند.

با وجود ماهیت کثیف جنایت این پدر اما دادگاه او را تنها برای 1 سال زندانی خواهد کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------